וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי שוברת שיאים, אפילו פפ גווארדיולה מופתע: "לא ציפיתי לזה"

הסיטיזנס השיגו ניצחון 18 רצוף בכל המסגרות ושברו את שיאם עם ניצחון 11 רצוף בחוץ. המאמן בחר לפרגן ליריבו ארטטה: "הוא יודע הכול על כדורגל, אני לומד ממנו". וגם: כל המספרים

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט 1

מי תעצור את מנצ'סטר סיטי? כנראה שאף אחת, לפחות לא בפרמיירליג. הקבוצה הלוהטת של פפ גווארדיולה השיגה הערב (ראשון) ניצחון ליגה 13 ברציפות, הפעם 0:1 על ארסנל, שלא ממש היוותה יריבה לאלופה שבדרך. סיטי, שתפגוש בהמשך השבוע את בורוסיה מנשנגלאדבך בליגת האלופות, נהנתה משער של ראחים סטרלינג כבר אחרי 75 שניות והשיגה ניצחון 18 (!) בכל המסגרות.

סטרלינג אגב, הוא השחקן השלישי שכובש בשלושה משחקי חוץ רצופים מול ארסנל בפרמיירליג כשקדמו לו רק ניקולא אנלקה ואיאן הארט. סיטי השוותה את שיאה מ-2017 עם ניצחון חוץ 11 ברציפות בכל המסגרות, כאשר אף קבוצה לא רשמה רצף טוב מזה בחוץ.

פפ גווארדיולה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
עונה חלומית בליגה, יזכה סוף סוף גם בליגת האלופות? גווארדיולה/רויטרס

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי אמר בסיום: "זה היה קשה כמו שציפינו שיהיה. סבלנו הרבה במשחק הזה, קשה לשחק נגד ארסנל ולכן אני נותן לשחקנים שלי הרבה קרדיט".

המאמן פרגן לקולגה הספרדית שלו ואמר: "מיקל (ארטטה) יודע הכול. הוא כל כך טוב. זה לא בגלל שהוא חבר שלי. הוא כל כך חכם. אני לומד הרבה מלצפות בקבוצות שלו. היום למדתי משהו שאוכל להשתמש בו בעתיד. הוא יודע הכול על כדורגל".

"אנשים חושבים שזה קל לנצח כל כך הרבה משחקים. אני לא ציפיתי לזה. אני אסיר תודה לשחקנים שלי על מה שהם עושים. לנצח ככה 0:1 זה מראה על הקושי שבזה".

עוד בוואלה!

פרמיירליג: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 את ארסנל

לכתבה המלאה
ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שער נדיר בראש. סטרלינג/רויטרס

ראחים סטרלינג כובש שער הניצחון התייחס לעונה של סיטי ואמר: "הייתה לנו פתיחה קשה, משהו שאנחנו לא רגילים לו. צריך לתת קרדיט לקבוצה הזו. התחלנו לשחק טוב והתוצאות בהתאם. אנחנו עושים מה שצריך וזה לנצח".

על השער הנדיר שכבש עם הראש: "זה לא שער נדיר שלי, הבקעתי כמה בראש לפני כן. לא הייתי בטוח איפה הכדור ינחת, אבל צריך להיות ברחבה מוכן לכדורים וזה מה שעשיתי כשמחרז הרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully