וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל סגרה קמפיין מוקדמות עם הפסד 78:73 לספרד

במשחק שלא שינה מבחינתה דבר, הנבחרת של עודד קטש הפסידה לראשונה בקמפיין, אך בכל זאת עלתה מהמקום הראשון. ספרד סיימה שנייה

נבחרת ישראל סיימה הערב (ראשון) את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה עם הפסד בכורה, לספרד. הנבחרת של עודד קטש בכל מקרה הבטיחה את המקום הראשון בבית א' במחזור הקודם, כשניצחה את רומניה, ומבחינתה המשחק היה לפרוטוקול בלבד. מבחינת הספרדים לעומת זאת, המשחק היה קריטי מאחר והפסד שלהם יחד עם ניצחון פולני היה שולח את הנבחרת של סקריולו למקום השלישי בלבד בבית א'.

ספרד ברחה ליתרון דו ספרתי ברבע השני, אך אדם אריאל ונועם דוברת עלו מהספסל של קטש ויחד עם ג'ייק כהן המצויין דאגו לקאמבק ישראלי עד מינוס נקודה בלבד. עם זאת, דריו בריסואלה שהוליך ארבעה קלעים בספרות כפולות אצל הספרדים דאג להשאיר את הניצחון אצל הנבחרת שלו. ישראל ניסתה ללכת לשלשה שתכפה שוויון במצב של 73:76 לספרדים אך שחקניה החטיאו, וספרד הבטיחה ניצחון ותצטרף לשחקנים של עודד קטש ועולה לאליפות אירופה מהמקום השני.

קלעו לישראל: ג'ייק כהן 20 ו-8 ריבאונדים, תומר גינת 12 ו-7 ריב', אדם אריאל 10, תמיר בלאט 9 ו-9 אס', נועם דוברת 7, יפתח זיו 6, רפי מנקו 3, ים מדר ובן קרטר 2 כ"א.

בלטו בספרד: דריו בריסואלה 18, פראן בסאס 12 ו-7 אס', צ'אבי לופס-ארוסטגי (6 ריב') ופראן גרה 11 כ"א.

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל ג'ייק כהן. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
ישראל מסיימת קמפיין נהדר עם הפסד בכורה. ג'ייק כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 1:

הנבחרת של קטש פתחה מעט טוב יותר ועלתה ליתרון קל בפתיחה, אך ספרד ענתה בריצת 0:7, הפכה ועלתה ליתרון לקראת סיום הרבע הראשון. בסיום רבע התקפי לא טוב מבחינת ישראל, הוליכה ספרד 13:19.

רבע 2:

ספרד עלתה ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע השני, כששחקני ישראל התקשו לעצור את הסחף. תומר גינת היה האיש של קטש ברבע השני, אך מנגד פראן גרה ובריסואלה הריצו את היריבה ליתרון 29:39, דקה לירידה להפסקה. 31:42 לספרד במחצית.

שחקן נבחרת ישראל תומר גינת. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
למרות ההפסד, ישראל עלתה מהמקום הראשון בבית. תומר גינת/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

אדם אריאל חימם את הידית וקלע שלוש פעמים מעבר לקשת, כולל אחת בה ספג ועבירה וקלע את זריקת הבונוס - וישראל טסה ל-3:11 בדרך לקיזוז ההפרש למינוס נקודה בלבד. נועם דוברת הצעיר העלה את הנבחרת ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון לאחר מהלך של סל ועבירה. בסיום הרבע השלישי, הוליכה ספרד 58:59.

רבע 4:

ספרד שוב ברחה, הפעם ליתרון 58:65, אך נועם דוברת ורפי מנקו לא ויתרו ושוב הוריד את הפער למינוס נקודה בלבד. בדקה האחרונה קיבלה ישראל הזדמנות לכפות שוויון כהייתה בפיגור 76:73 אך עם כדור ביד, אך שחקניו של קטש החטיאו מעבר לקשת, וספרד סגרה עניין. 73:78 לספרד בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully