וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל רעננה: רן בן שמעון מתכנן 4 שינויים, דין דוד יחזור להרכב

21.2.2021 / 16:17

גם זסנו, גיל כהן ובילו תורגלו, צבטקוביץ' ובן זקן יקבלו מנוחה בסיבוב ח' של גביע המדינה. רעננה תנסה להפתיע, תירם מול קבוצתו הקודמת (ב', 20:00, 5 לייב)

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט 1

מ.ס. אשדוד

עד לפני פחות משנתיים, הפועל רעננה הייתה הכבשה השחורה האולטימטיבית של מ.ס. אשדוד, שלא הצליחה לנצח אותה. אלא שמאז היו ארבעה ניצחונות, ומחר (שני, 20:00, ספורט 5 לייב) המארחת תנסה להשכיח את ההפסד בקרית שמונה ולהדיח את רעננה מהגביע, במעין נקמה על ההדחה בפנדלים ברבע הגמר לפני שלוש שנים.

רן בן שמעון עשוי לבצע ארבעה שינויים לעומת ההרכב שפתח מול עירוני קרית שמונה. ננאד צבטקוביץ' מעט פצוע בברך וזקוק למנוחה וגם טום בן זקן צפוי לנוח, כשמי שתורגלו במקומם הם גיל כהן וזוהר זסנו, בהתאמה. עוז בילו צפוי לקבל הזדמנות על חשבון פיראס אבו עקל וגם דין דוד יחזור להרכב במקום הייפורד אג'יי.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, זוהר זסנו, טימותי אוואני, גיל כהן, מונטרי קמאהני, רועי גורדנה, מוסא בגאיוקו, עוז בילו, מוחמד כנעאן, רמזי ספורי, דין דוד.

עוז בילו, שחקן מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
קישור התקפי יותר לאשדוד. עוז בילו/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

הפועל רעננה

היורדת מליגת העל ציפתה להיאבק על עלייה מהירה, אבל מצאה עצמה קרובה יותר לקו האדום ובמחזור האחרון קטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון עם 0:1 בחוץ על מכבי אחי נצרת. המאמן אלדד שביט יחסר את חיים איצרין ואת מידו בדארנה בגלל כרטיסים צהובים ובמקום איצרין יפתח כמגן שמאלי נתי אמויאל המושאל מבני יהודה. נועם גמון ישחק כבלם לצד דודי תירם, שחזר לקדנציה שנייה ברעננה בסיום החלון ויפגוש את קבוצתו הקודמת. הקפטן שניר שוקר יקבל גם הוא מקום בהרכב, ככל הנראה על חשבון אחד החלוצים.

הרכב משוער: ניב אנטמן, דניאל טוויזר, נועם גמון, דודי תירם, נתי אמויאל, ירין שרעבי, איתי קצב, שניר שוקר, מוחמד ג'בארין, בהג'ת בשיר, אמרי וולשמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully