וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם קהל ביציעים אחרי שנה שלמה: מכבי תל אביב תארח את עירוני נהריה

21.2.2021 / 12:09

המחזור ה-14 בליגת העל (שני, 21:00, ספורט 5): הקבוצה של יאניס ספרופולוס תקווה להגדיל את רצף הניצחונות שלה לשבעה בקרב הקצוות נגד נועלת הטבלה מעין שרה שרוצה לרשום משחק תחרותי. 300 אוהדים יהיו ביציעים לפי מתווה משרד הבריאות, ווילבקין שוב ינוח

שחקני מכבי תל אביב יובל זוסמן, דרגאן בנדר, עוז בלייזר. דני מרון
הקהל חוזר סוף סוף/דני מרון

משחקי המחזור ה-14 בליגת העל, שיצאו לדרך לפני מספר שבועות, ימשכו מחר (שני, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) בקרב הקצוות בו תארח מכבי תל אביב את עירוני נהריה. שתי הקבוצות נפגשו העונה בסיבוב הראשון בעין שרה כשהצהובים מנצחים בזכות ריצה ברבע האחרון 81:98. אלייז'ה בריאנט הוביל את קלעי הצהובים במשחק עם 25 נקודות. המשחק יהיה אירוע הספורט הראשון בו מתווה הכנסת הקהל של משרד הבריאות ייכנס לפעולה, ואל אנשי הקבוצה יצטרפו אוהדים הקשורים לנותני החסות והמפרסמים שעומדים בתנאי התו הירוק, עד ל-300 אוהדים.

כשנותרו למעלה מחודשיים עד למחזור האחרון בליגת העל תעלה מחר מכבי תל אביב למשחק הבית העשירי שלה מתוך 15 משחקים שערכה בסך הכל. הצהובים נמצאים בעיצומו של רצף טוב במסגרת המקומית, עם שישה ניצחונות ליגה רצופים ובנוסף עלייה לגמר גביע המדינה, והיא תשאף לא להסתבך נגד נהריה כפי שעשתה בכל אחד ממשחקי הליגה האחרונים שלה. סקוטי ווילבקין, אותלו האנטר וטיילר דורסי לא יתלבשו הפעם.

בעירוני נהריה נכנסים לחלק האחרון של העונה כשהם רואים במקביל את יריבתם לתחתית הפועל תל אביב מתחזקת בניסיון לברוח מהם. הקבוצה של שי סגלוביץ', שהצליחה לרשום לפני מספר שבועות ניצחון חוץ חשוב על מכבי ראשון לציון שהשאיר אותה בתמונת ההישארות, מגיעה ליד אליהו בידיעה שהסיכוי שלה להפתיע הוא מזערי, אך בקבוצה מקווים למשחק מכובד ותחרותי. רק ארבעה שחקנים מתוך השמונה ששיחקו בסיבוב הקודם נגד הצהובים עדיין נמצאים בסגל של הסגולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully