וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס המועמד המוביל להתמנות למאמן הנבחרת, קטש מסכם קמפיין

21.2.2021 / 20:30

המאמן הנוכחי סיים את קמפיין מוקדמות יורובאסקט 2022 בהצלחה גדולה אבל יסיים את דרכו כמאמן הלאומי בשל ההתנגשות עם תפקידו כמאמן פנאתינייקוס. באיגוד הכדורסל יחכו להתפתחויות לפני שיקבלו החלטה. קטש סיכם את תקופתו בנבחרת: "אני גאה בדרך שעשינו"

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
עודד קטש/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

נבחרת ישראל סיימה הערב (ראשון) את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה המוצלח ביותר שלה בשנים האחרונות כשעלתה ליורובאסקט 2022 מהמקום הראשון בבית א'. הנבחרת של עודד קטש העפילה כבר בתום ארבעה משחקים לטורניר הגמר, ותלמד בעוד מספר חודשים מי יהיו היריבות שלה בטורניר שנדחה מהקיץ הקרוב לקיץ הבא, והיכן היא תשחק את שלב הבתים הראשון.

המשימה הבאה של נבחרת ישראל תהיה מוקדמות מונדובאסקט 2023 שייצאו לדרך בחלון בחודש נובמבר 2021. גם כאן, ההגרלה עדיין לא בוצעה, אבל כמו במשחקי מוקדמות מונדובאסקט 2019, הנבחרת תוגרל לבית אחד עם 4 קבוצות, כששלוש הראשונות מעפילות לשלב הבתים השני, שם הודחה ישראל בפעם שעברה.

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
גיא גודס/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

השאלה המרכזית נכון לעכשיו היא מי יעמוד על הקווים של הנבחרת בחודש נובמבר. עודד קטש מסיים את חוזהו כמאמן הלאומי בחודש אוקטובר, וכבר עכשיו ברור שאם ימשיך כמאמן פנאתינייקוס גם בעונה הבאה, לא יוכל לאמן במקביל את הנבחרת בשל ההתנגשויות בתאריכים במשחקים של היוונים ושל הנבחרת. עם זאת, באיגוד הכדורסל צפויים לדחות את ההחלטה לגבי מינוי מאמן עד לקיץ, מאחר וקטש מחזיק בחוזה, וכדי לבחון את ההתפתחויות בשוק המאמנים.

מי שנחשב למועמד המוביל לרשת את קטש הוא גיא גודס שהיה אמור להיות עוזרו של קטש בתקופה מסוימת במהלך הקדנציה. גודס, שבעברו שימש כעוזר מאמן נבחרת בריטניה, מקובל על כל אנשי איגוד הכדורסל, כולל המנהל המקצועי פיני גרשון ויו"ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן. מועמד נוסף לתפקיד הוא אריאל בית הלחמי, שהוביל את נבחרת העתודה לזכייה בשתי אליפויות אירופה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ישראל בכדורסל ג'ייק כהן. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
סחט מחמאות מקטש. ג'ייק כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מאמן הנבחרת היוצא עודד קטש התייחס למשחק ההפסד 78:73 לספרד: "היו שתי מחציות שונות, כמו במשחק הקודם נגד ספרד. בכלליות, ביצענו את תוכנית המשחק ההגנתית טוב, האטנו אותם בצורה ששיחקנו הגנה, יכולנו לעשות עבודה טובה יותר בסגירה בריבאונד. במחצית הראשונה לא קראנו את ההתקפה שלהם, הם קלעו מאיבודי הכדור שלנו, במחצית השנייה שיחקנו כדורסל טוב יותר. אני גאה באיך שהשחקנים הגיבו, הם התמודדו טוב עם הלחץ. כשאני מסתכל על התמונה הגדולה, זה היה קמפיין גדול בשבילנו, אני גאה בחברה האלה, זה היה כבוד גדול בשבילי לאמן את הנבחרת הזאת, יכולים לקחת דברים חיוביים לעתיד".

על ג'ייק כהן: "הוא נהדר בשבילנו, הוא מנהיג. אני נהנה לאמן אותו, מהכדורסל שלו ומהמנהיגות שלו, הוא נהדר לנבחרת. הוא שיחק רק 27 דקות היום, נתתי לו בעבר לשחק 44 דקות עם הארכה נגד גרמניה. הוא שחקן שתמיד נותן הכל, ולמרות שהוא מקשה על עצמו לפעמים, הדברים שהוא נותן לנבחרת זה מדהים. היה חסר לנו גבוה בחלון הזה, זה הכריח אותנו לשחק עם הרכבים נמוכים, הרבה דקות לג'ייק כסנטר, הוא נהדר בשבילנו".

על נועם דוברת הצעיר: "הרוויח את הדקות שלו. הוא שיחק בצורה בוגרת יותר מהגיל שלו. יהיה לו עתיד גדול בנבחרת ובכדורסל בכלליות. שחקן חכם ומחויב, צנוע, הוא ייתן הרבה לנבחרת". קטש סיכם את התקופה שלו כמאמן הנבחרת: "באוקטובר אני מסיים 4 שנים בנבחרת. אני גאה בדרך שעשינו דברים, אני גאה להיות מאמן נבחרת ישראל, אי אפשר לדעת. אפילו אם זה המשחק האחרון שלי בנבחרת אחרי 4 שנים, למאמן הבא יש חבורה מאוד מוכשרת, עתיד טוב מאוד לנבחרת ישראל".

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל יפתח זיו. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
יפתח זיו/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

יפתח זיו: "באנו לשחק נגד אחת הקבוצות הכי טובות באירופה, זה תמיד כיף. היה לנו מסע נהדר עד לפה, רצינו לנצח, חשבתי שיכולנו לשחק טוב יותר, נתנו הכל, לרוע מזלנו הפסדנו, אבל אסור לשכוח שהעפלנו מהמקום הראשון, כך שבסוף אנחנו מרוצים. זה היה דומה למשחק הקודם נגד ספרד, באנו עם אנרגיות שונות מחדר ההלבשה, עשינו את זה כמו שצריך ובגלל זה חזרנו למשחק. בסוף זה היה הפרטים הקטנים, החטאנו לייאפים קלים וזה היה ההבדל בין ניצחון להפסד".

הגארד המשיך: "בישראל הנבחרת היא גדולה יותר מכל שחקן, זה הזמן שלנו להחזיר למדינה. זה תענוג להיות חלק מהנבחרת, אני וכל שחקן אחר שיקבל קריאה ייתן 100 אחוז. אני והחברים כאן מכירים שנים, להתחיל בחמישייה של הנבחרת זה דבר גדול בשבילי, אני מקווה שנתתי בחזרה על ההזדמנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully