וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ג'אמיל ווילסון חתם עד לסיום העונה, אייזיאה טיילור יעזוב

21.2.2021 / 12:02

הפורוורד (30, 2.01) שאיכזב בשורות הפועל ירושלים יחזק את הכתומים, כשבמקביל הגארד (26, 1.88) שקלע 17 נקודות למשחק סיים את דרכו ועשוי להגיע להפועל תל אביב. ג'רמי פארגו ינחת ויצטרף לאימונים, נועם אביבי מושבת לתקופה הקרובה

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הפורוורד ג'אמיל ווילסון עד לסיום העונה. ווילסון, שסיים את דרכו במקביל בהפועל ירושלים, יצטרף לאימוני הכתומים כשמי שעוזב את המועדון הוא הגארד אייזיאה טיילור, שנכון לעכשיו לא חתום באף קבוצה אחרת ועשוי להצטרף להפועל תל אביב.

ווילסון (30, 2.01) הגיע להפועל ירושלים אחרי קריירה מגוונת שכללה את הליגה הראשונה באיטליה בה שיחק בטורינו, וירטוס בולוניה ו-וירטוס רומא, עונה בקאזאן הרוסית ותקופה מסוימת בלוס אנג'לס קליפרס. בירושלים הוא לא הצליח להראות את יכולתו ורשם 6 נקודות ו-1.8 ריבאונדים בממוצע בארבעה משחקים.

טיילור (26, 1.88) הגיע הקיץ לראשונה לאירופה לאחר קריירה שכללה שנתיים בליגת הפיתוח, עונה טובה באטלנטה הוקס ופציעה שהשביתה אותו ממשחק לפני שנתיים. ב-11 משחקי ליגה בשורות ראשון לציון הוא רשם 17 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

במקביל צפוי לנחות בישראל ג'רמי פארגו ולאחר בדיקת קורונה להצטרף לאימוני הקבוצה. מי שלא אמור להיות כשיר בתקופה הקרובה הוא הפורוורד נועם אביבי שסובל מפציעה בגבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully