וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד שילם 185 אלף דולר כדי ששחקן יוכל להשתתף במשחק העונה בברזיל

הסכם ההשאלה של רודיניי מפלמנגו לאינטרנסיונאל כלל סעיף עם "קנס". הערב שתיהן ייפגשו למשחק מכריע והמגן יוכל לשחק

שחקן אינטרנסיונאל, רודיניי. Bruna Prado, GettyImages
האוהד הסביר: "אני לא יכול לחיות בלי אינטר". רודיניי באדום/GettyImages, Bruna Prado

זה סיפור על אהבה של אוהד כדורגל לקבוצה שלו וכמה רחוק הוא מוכן ללכת כדי לעזור לה. הערב (ראשון, 21:00) פלמנגו תארח את אינטרנסיונאל למשחק העונה בברזיל וככה באמת נראה משחק עונה. אינטר מוליכה את הטבלה עם 69 נקודות, פלמנגו שנייה עם 68 ועד סיום הסרייה A נותרו שני מחזורים.

אחד השחקנים הבולטים של אינטר בשלושת החודשים האחרונים היה המגן הימני רודיניי, שאחרי תקופה בה נע בין ההרכב לספסל, הפך לחבר קבוע ב-11 של המאמן אבל בראגה. אז מה הבעיה? השחקן בן ה-29 מושאל מלא אחרת מאשר פלמנגו ובחוזה בין המועדונים, הוחלט מבעוד מועד שהוא לא יוכל לשחק נגדה אלא אם אינטר תשלם "קנס" של מיליון ריאל, שהם כ-185 אלף דולר.

הסיפור התפרסם ואוהד של הקבוצה בשם אלוסמאר מאגי שפר, החליט שהוא תורם את הסכום. "אינטרנסיונאל קיבלה תרומה של מיליון יורו בלי התחייבויות. אנחנו מודים מאוד לאלוסמאר מאגי שפר", נכתב בהודעה רשמית של המועדון והאוהד עצמו, איש עסקים מתחום החקלאות, הסביר: "אני לא יכול לחיות בלי אינטר, האהבה שלי לקבוצה תמיד הייתה חסרת פשרות".

ניצחוץ חוץ במרקאנה יעניק לאינטרנסיונאל אליפות ראשונה מאז 1979. הקבוצה מפורטו אלגרה זכתה ב-15 השנים האחרונות בשני גביעי ליברטדורס, גילתה לעולם את טייסון, אלשנדרה פאטו, לואיז אדריאנו, רפאל סוביס ואחרים ואפילו גברה על ברצלונה 0:1 בגמר גביע העולם לקבוצות ב-2006. אבל תואר מקומי אין לה כבר 42 שנה וכעת היא תנסה לעשות זאת. עם רודיניי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully