וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "ספרד - אתגר גדול". תומר גינת: "רוצים לסיים הכי טוב את הקמפיין"

20.2.2021 / 19:42

נבחרת ישראל תנעל את הקמפיין בניסיון לשמור על מאזן מושלם (א', 18:30, ספורט5). המאמן: "הספרדים שינו את הסגל, ניתן להם לחשוב"

שחקני נבחרת ישראל חוגגים העפלה ליורובאסקט/אתר איגוד הכדורסל ibasketball.co.il

נבחרת ישראל תשאף לסיים מחר (ראשון, 18:30, ספורט 5) את קמפיין מוקדמות יורובאסקט 2022 לראשונה ללא הפסד כשתפגוש את נבחרת ספרד בבועה שנערכת בגליביצה שבפולין.

הנבחרת גברה אמש על נבחרת רומניה 71:79 בתום משחק בו הציגה לפרקים כדורסל משכנע, ולפרקים כדורסל מפוזר והרבתה לאבד כדורים, והיא מקווה שזמן הפרקט יעזור לה להציג משחק טוב יותר מול הנבחרת הספרדית העדיפה. המאמן עודד קטש צפוי שוב להשתמש ברוטציה רחבה, כשכל אחד משחקני הסגל אמור לראות דקות משחק, בתקווה להרוויח שחקן נוסף כפי שעשו עם רומן סורקין במשחק נגד רומניה. בנבחרת יערכו היום את האימון המסכם לקראת המשחק, והיום ומחר שתי אסיפות וידאו לקראת הספרדים, שיתבססו לא מעט על המשחק של ספרד אמש נגד נבחרת פולין.

"אתגר גדול", אמר עודד קטש. "ראינו את המשחק שלהם אתמול, היה משחק ברמה גבוהה, מאוד אינטניסיבי, צריכים להידבק לתוכנית המשחק. נצטרך למצוא דרך להאט אותם קצת, נעשה את זה הגנתית עם חילופים קצת ומאצ'אפ זון, ניתן להם לחשוב. הם עושים את מה שהם עושים עם יכולות ובקצב גבוה. קשה לסכם את הקמפיין לפני שנגמר, אנחנו רוצים לעשות משחק טוב מחר, ספרד שינו את סגל השחקנים, גארדים יותר דומיננטים, נראו טוב אתמול, נעבור את המשחק מחר ונסכם".

תומר גינת הוסיף: "אנחנו עושים עבודה טובה מאוד בקמפיין הזה, רוצים לסיים אותו כמו שצריך. יש לנו משחק קשה מול ספרד, נעשה הכי טוב שאנחנו יכולים במטרה לנצח. כל פעם שאתה משחק נגד קבוצה כמו ספרד יש המון מוטיבציה, נתכונן ונעשה הכי טוב שלנו, רוצים לסיים את הקמפיין הזה הכי טוב שלנו, רוצים לחזור הביתה שמחים. היה לנו מאוד קשה בכל עניין הריבאונד מול הגבוהים הרומנים, נצטרך להקדיש, גם אנחנו וגם הגארדים, הרבה תשומת לב לעניין הזה, נקווה שנעשה טוב. הסגל של ספרד קצת שונה, סגל חזק מאוד. נצטרך לדבוק בתוכנית המשחק שהצוות מכין אותנו אליה. ספרד זה תמיד אתגר, כדורסל קבוצתי ומהיר, אין לי ספק שנעשה עבודה טובה".

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
עדיין לא מסכם. קטש/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

ספרד מגיעה למשחק נגד ישראל אחרי הניצחון הדרמטי 88:89 על נבחרת פולין, בידיעה שרק ניצחון או הפסד של פולין לרומניה, יתנו לה את המקום השני בבית. הספרדים מגיעים לחלון הנוכחי בסגל אפילו חלש מהמפגש נגד ישראל בנובמבר, כשבין השחקנים הבולטים נמצאים ג'ונתן בריירו, דריו בריזואלה וצ'אבי לופס-ארוסטוגוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully