וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ג'אמיל ווילסון קרוב להצטרף, אייזיאה טיילור צפוי לעזוב

20.2.2021 / 16:50

אחרי החתמת ג'רמי פארגו, הקבוצה שהעפילה לגמר הגביע בדרך לשינויים נוספים: הפורוורד (30, 2.01) שלא התאקלם בהפועל ירושלים צפוי לחתום, הגארד (26, 1.88) צפוי לעזוב לאירופה

שחקן הפועל ירושלים ג'מיל ווילסון. ברני ארדוב
עובר לכתום. ג'אמיל ווילסון/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון בדרך לשינוי נוסף בסגל. אחרי שהחתימו בשבוע שעבר את ג'רמי פארגו שיגיע לישראל בתחילת השבוע הנוכחי, קרובים הכתומים לצרף את ג'אמיל ווילסון שסיים את דרכו בהפועל ירושלים. מי שאמור לעזוב את ראשון לציון הוא דווקא הרכז אייזיאה טיילור, שעל פי גורמים במועדון נמצא בדרכו לקבוצה באירופה שהביעה בו עניין במהלך שעשוי להניב לקבוצה הכנסה.

ווילסון (30, 2.01) הגיע להפועל ירושלים אחרי קריירה מגוונת שכללה את הליגה הראשונה באיטליה בה שיחק בטורינו, וירטוס בולוניה ווירטוס רומא, עונה בקאזאן הרוסית ותקופה מסוימת בלוס אנג'לס קליפרס. בירושלים הוא לא הצליח להראות את יכולתו ורשם 6 נקודות ו-1.8 ריבאונדים בממוצע בארבעה משחקים.

טיילור (26, 1.88) הגיע הקיץ לראשונה לאירופה לאחר קריירה שכללה שנתיים בליגת הפיתוח, עונה טובה באטלנטה הוקס ופציעה שהשביתה אותו ממשחק לפני שנתיים. ב-11 משחקי ליגה בשורות ראשון לציון הוא רשם 17 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully