וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאומי אוסקה: "סלש ופדרר? זו חברה מדהימה להיכלל בה"

הזוכה באליפות אוסטרליה הפכה לשלישית שמנצחת בכל ארבעת גמרי הגרנד סלאם הראשונים שלה: "מקווה לגרגר אחד מאיך שהקריירה שלהם התפתחה". בריידי המפסידה: "נאומי לא אלה, סרינה אולי"

נאומי אוסקה טניסאית יפנית לאחר זכייה באליפות אוסטרליה 2021. רויטרס
המלכה הבאה. נאומי אוסקה/רויטרס

נאומי אוסקה עשתה היום (שבת) צעד נוסף בדרך להיות המלכה החדשה של הטניס הנשי, לאחר שזכתה באליפות אוסטרליה עם ניצחון 4:6, 3:6 על ג'ניפר בריידי האמריקאית. עבור היפנית שתחזור למקום השני בדירוג העולמי, זהו גרנד סלאם רביעי בקריירה, והיא הצטרפה למוניקה סלש ולרוג'ר פדרר כיחידים שהחזיקו במאזן מושלם בארבעת הגמרים הראשונים בהם השתתפו בטורנירים הגדולים.

"זו חברה מדהימה להיכלל בה", הגיבה אוסקה לנתון ששם אותה בשורה אחת עם סלש ופדרר. "אני מקווה שאשיג גרגר אחד מאיך שהקריירה שלהם התפתחה. אני יכולה רק לקוות ולהמשיך במסלול שלי, אבל זה בהחלט משהו משוגע".

נאומי אוסקה טניסאית יפנית לאחר זכייה באליפות אוסטרליה 2021 לצד ג'ניפר בריידי. רויטרס
"היא אנושית כמו כולנו". ג'ניפר בריידי לצד נאומי אוסקה/רויטרס

אוסקה, שזכתה באוסטרליה גם ב-2019 ומול בריידי סגרה עניין בזכות שישה משחקים רצופים שסייעו לה להכריע את המערכה הראשונה ולפתוח פער של 0:4 בשנייה, הוסיפה: "הרגשתי שזה יותר קרב מנטלי. אני לא יכולה לדבר בשמה, אבל אני הייתי מאוד לחוצה. כל הזמן אמרתי לעצמי לפני המשחק שכנראה לא אשחק טוב. לא הייתי צריכה להפעיל על עצמי כזה לחץ לשחק מושלם, אלא פשוט לצאת ולהילחם על כל נקודה".

המפסידה בריידי, שהייתה אחת מ-72 שחקנים שלא היו רשאים להתאמן במהלך שבועיים של בידוד באוסטרליה, התייחסה ליריבתה ואמרה: "אני חושבת שהיא אנושית בדיוק כמו כולנו, היא פשוט יודעת להתעלות ברגעים הגדולים. אבל אני לא חושבת, אתם יודעים, שהיא אלה או משהו. סרינה אולי כן. נאומי אולי תגיע לשם יום אחד, מי יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully