וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תאלתר בעמדת המגן הימני, גולסה עשוי לחזור להרכב מכבי תל אביב

20.2.2021 / 15:10

מחזיקת הגביע, שחסרה את דדיה הפצוע וקלטינס המוצהב, לא רוצה לסכן את אלחמיד ולכן רצון או ביטון יפתחו בצד ימין של ההגנה במשחק בסיבוב ח' (א', 20:45, ספ' 5). רוני לוי יצפה מהיציע. ואן לוון שוקל כמה שינויים לעומת ההרכב שפתח מול שחטאר

תקציר: הפועל באר שבע- מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

הפועל באר שבע

המאמן החדש רוני לוי הגיע לראשונה לאימון הפועל באר שבע ויצפה מחר (ראשון, 20:45, ספורט 5) מהיציע במשחק מול מכבי תל אביב בסיבוב ח' של גביע המדינה, כשעל הקווים ימשיכו אליניב ברדה ומאור מליקסון.

ברדה החליט כי זה מוקדם וקצת מסוכן לעלות עם חאתם עבד אלחמיד בהרכב כבר מחר, מכיוון שהשחקן לא היה בפעילות סדירה בחודש האחרון ולכן תהיה להפועל באר שבע מצוקה בעמדת המגן הימני שכן אור דדיה פצוע ודוד קלטינס מוצהב. אלחמיד יתלבש, יהיה על הספסל ויעלה כנראה רק כמחליף. ברדה יצטרך לבחור בין עמית ביטון לאיתן רצון בעמדת המגן הימני, כששניהם בלמים ולא מגנים.

בהתקפה צפוי שגיב יחזקאל לחזור לעמדה ששיחק בעבר ולפתוח בכנף בשל הפציעות של אלטון אקולטסה וסינטאיהו סלליך, והעובדה שהברזילאי פארליי רוזה מרגיש עומס על השרירים בשל האימונים האינטנסיביים שערך בימים האחרונים. אנתוני וארן יוצב בחוד של מחזיקת הגביע ומהצדדים אמורים לסייע יחזקאל ורותם חטואל. ז'וזואה כמובן ימשיך להיעדר בגלל עונש ההרחקה.

שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז מול שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. דני מרון
גם הוא עשוי לחזור להרכב של מכבי תל אביב. מתן חוזז/דני מרון

מכבי תל אביב

אצל האלופה עסקו מאז חמישי בחצות בניסיון לאושש את השחקנים לקראת משחק הגביע בטרנר. כל השחקנים שפתחו מול שחטאר דונייצק ערכו אתמול רק אימון שחרור, וגם הערב באימון המסכם הם צפויים לאימון קל כדי שיתאוששו לגמרי מהמאמץ שהושקע מול האוקראינים שלשום.

פטריק ואן לוון מאמין מאוד בסגל שלו, אבל גם זוכר שרק לא מזמן בליגה הפועל באר שבע מתחה את מכבי תל אביב עד הסיום בטרנר ונוצחה רק מהשער של טל בן חיים. "קבוצה שמקבלת מאמן חדש, ועוד כזה שיישב ביציע ויצפה בשחקנים שלו, היא תמיד קבוצה מסוכנת שצריך לקחת מאוד ברצינות. השחקנים של הפועל באר שבע ירצו להוכיח למאמן החדש שלהם", אמר הבוקר שחקן במכבי תל אביב על העובדה שרוני לוי יהיה מחר בטרנר ויצפה בקבוצתו החדשה מהיציע.

ואן לוון צפוי לערוך כמה שינויים בהרכב. אייל גולסה עשוי לפתוח אחרי שחזר מפציעה ונכנס כמחליף מול שחטאר. גם אדוארדו גררו ומתן חוזז שעלו כמחליפים, עשויים לפתוח במקום דן ביטון וטל בן חיים.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: טרנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully