וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הביסה 0:3 את מילאן ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגה

לאחר הניצחון בגביע, הנראזורי יצאו עם ידם על העליונה גם הפעם, לאחר שנהנו מצמד של לאוטרו מרטינס (5 ו-57) ועוד אחד של רומלו לוקאקו (66). אטאלנטה ניצחה 2:4 את נאפולי ועלתה למקום הרביעי

תקציר: אינטר - מילאן 1:2/ספורט1

המחזור ה-23 נמשך הערב (ראשון) עם הדרבי דלה מדונינה השלישי ומשחק העונה שהסתיים בניצחונה של אינטר, 0:3 על מילאן, והנראזורי שבפסגה כבר עם יתרון ארבע נקודות על היריבה העירונית שבמקום השני. אטאלנטה ניצחה 2:4 את נאפולי בקרב צמרת, בעוד רומא השלישית מעדה וסיימה ב-0:0 בלבד אצל בנבנטו.

לאוטרו מרטינס, אינטר חוגג. רויטרס
חגג שער מוקדם בדרבי. לאוטרו/רויטרס
שחקן אינטר רומלו לוקאקו. רויטרס
חגיגה של הנראזורי. לוקאקו/רויטרס

מילאן - אינטר 3:0

במחזור הקודם איבדה מילאן את הפסגה לאחר 19 מחזורים רצופים בהם הוליכה את הסריה A. היום, לאחר הדרבי הגדול של מילאנו סופרים הרוסונרי כבר פעם של ארבע נקודות ביניהם לבין היריבה העירונית אינטר שתפסה את מקומה בפסגה עם 0:3 גדול בדרבי. רומלו לוקאקו, שעמד במרכז הסערה בדרבי הקודם לאחר העימות עם זלאטן, שם את האירועים בצד ובישל את השער הראשון ללאוטרו מרטינס, כבר בחלוף חמש דקות. שתי הקבוצות הגיעו למספר רב של הזדמנויות, אך רק שער אחד הפריד ביניהן בירידה להפסקה.

המחצית השנייה נפתחה בבליץ של שחקני מילאן על שערה של היריבה העירונית, כששוער אינטר סמיר הנדנוביץ' סיפק שלוש הצלות גדולות תוך דקה, כולל משתי נגיחות של זלאטן איברהימוביץ' (47). הקבוצה של אנטוניו קונטה עמדה בלחץ הכבד שהפעילה היריבה, ובדקה ה-57 הוציאה למילאן את הרוח מהמפרשים, עם התקפה מתפרצת נהדרת שהסתיימה בדחיקה מקרוב של לאוטרו, שהשלים צמד. רומלו לוקאקו הצטרף גם הוא לחגיגה (66), והמוליכה אינטר חגגה ניצחון ענק בדרבי.

דקה 5: גול! אינטר עלתה ל-0:1 מהיר, שוב בחסות הצמד לוקאקו-את-מרטינס. הבלגי הגביה באמנות לעבר הארגטינאי הבלתי מכוסה, שנגח מקרוב פנימה בעוצמה.

דקה 15: ערבוביה ובלבול ברחבת אינטר הובילה לניסיון וירטואוזי של זלאטן לכבוש עם העקב, אך הנדנוביץ' קלט.

דקה 33: תאו הרננדס ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, שעברה ממש קרוב לקורה של הנדנוביץ', אך יצאה החוצה.

דקה 36: דונארומה הדף כדור היישר לרגליו של לאוטרו, אך חלוץ אינטר בעט את הריבאונד לשמים והחמיץ הזדמנות נהדרת להכפיל את יתרון קבוצתו.

דקה 45: מילאן שקריניאר עלה נהדר לכדור גובה אך הנגיחה שלו חלפה במעט מעל המסגרת.

דקה 47: הגבהה לרחבה מצאה את ראשו של זלאטן, אך הנדנוביץ' בלם את השבדי. הלחץ על שער אינטר לא פסק, ואנטה רביץ' מצא ברחבה שוב את זלאטן - שסחט עוד הצלה מהסרבי.

דקה 48: סנדרו טונלי ניסה את מזלו בבעיטה מקצה הרחבה, ושוב הנדנוביץ' התעופף והציל את אינטר.

דקה 57: גול! אינטר עולה ל-0:2: דווקא בדקות של לחץ מצד מילאן, הצליחו הנראזורי לייצר התקפה מתפרצת נהדרת בסיומה מצא איבן פרישיץ' את לאוטרו מרטינס, שדחק מקרוב את השני שלו ושל קבוצתו במשחק.

דקה 63: רומלו לוקאקו קיבל כדור ברחבת מילאן, ניער את השמירה ובעט כדור חזק שנהדף על ידי דונארומה לקרן.

דקה 66: גול! אינטר עולה ל-0:3: רומלו לוקאקו דהר כמה עשרות מטרים וברגל שמאל בעט כדור חד שמצא את הפינה את דונארומה.

דובאן ספאטה אטאלנטה חוגג. GettyImages
נראים מצוין לפני ריאל מדריד. שחקני אטאלנטה חוגגים/GettyImages

אטאלנטה - נאפולי 2:4

שבוע וחצי אחרי שניצחה אותה בגביע ושלושה ימים בלבד לפני המשחק הגדול מול ריאל מדריד בליגת האלופות, אטאלנטה עשתה חזרה גנרלית מוצלחת עם ניצחון גדול על יריבתה שהייתה צמודה אליה בקרב על המקום הרביעי לפני המשחק. האורחים שחסרים מספר שחקני מפתח פצועים החזיקו מעמד במחצית הראשונה, אבל חגיגת השערים החלה במחצית השנייה עם שער של דובאן ספאטה בדקה ה-52. פיוטר זלינסקי השווה זמנית (58), אבל גוסנס המגן (64) ומוריאל (71) החזירו את היתרון למארחת. גוסנס גיוון עם שער גם לרשתו שלו, אבל רומרו הבטיח את הניצחון בדקה ה-79. אטאלנטה כעת עם 43 נקודות, בדיוק כמו לרומא ולאציו שנאבקות איתה על הטופ 4. נאפולי נתקעה על 40 וירדה למקום השביעי.

שחקן רומא אדין דז'קו. רויטרס
רומא מעדה אצל בנבנטו. דז'קו/רויטרס

בנבנטו - רומא 0:0

לאחר ה-0:2 המרשים על בארגה בליגה האירופית בחמישי האחרון, קיוו הג'אלורוסי להתקרב לעבר המקום השני לאור הפסדה של מילאן, אך לא הצליחו לפרוץ את המערך של היריבה. בדקה ה-57 ראה קמיל גליק מבנבנטו כרטיס צהוב שני ואדום, והמארחת התגוננה כדי לשמור על הנקודה. 12 פעמים בעטו שחקני רומא לעבר שער היריבה, מתוכן 6 בעיטות הלכו למסגרת - אך לא הצליחו לפרוץ את הסכר. בדקה האחרונה של תוספת הזמן קיבלה רומא פנדל מהשופט, אך בחסות ה-VAR ההחלטה שונתה והאורחת יצאה ממשחק החוץ עם 0:0 מאכזב.

משחק נוסף:

פארמה - אודינזה 2:2
לפארמה: אנדראס קורנליוס (3), יוראי קוצקה (32, פנדל). לאודינזה: סטפנו אוקאקה (64), בראם נויטינק (80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully