וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מסי או במקומו? "ארלינג הולאנד הוא החלוץ הכי נחשק בברצלונה"

בקטלוניה מדווחים: שני המועמדים המובילים לנשיאות ינסו להחתים את הסקורר הנורבגי של דורטמונד בקיץ. קוטיניו עשוי לפנות את המקום

תקציר: בורוסיה דורטמונד - הופנהיים 2:2/ספורט 1

העזיבה של לואיס סוארס את ברצלונה הותירה חור גדול בעמדת החלוץ המרכזי של הקבוצה. הקטלאנים בנו על אנסו פאטי שיככב לצד מסי אבל הוא נפצע לתקופה ארוכה וכעת במועדון מחפשים 9 חדש. ב"אל מונדו" דפורטיבו טוענים שהמחליף "הכי נחשק" של סוארס הוא ארלינג הולאנד.

החלוץ הנורבגי האימתני בן ה-20 של דורטמונד ממשיך לשבור שיאים בליגת האלופות, כשכבש צמד מרהיב מול הגנת הברזל של סביליה במשחק הראשון של שמינית גמר האלופות. לפי הדיווח רונאלד קומאן מחפש 9 חדש לקבוצה אחרי העזיבה של סוארס והכישלון בהחתמת ממפיס דפאי.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד עם מרקו רויס. רויטרס
יעזור לברצלונה להפסיק את ההשפלות באלופות? הולאנד/רויטרס

זה לא סוד שברצלונה ניסתה להחתים לפני כן גם את לאוטרו מרטינס, אבל על פי הדיווח ויקטור פונט וחואן לאפורטה, שניים מהמועמדים המובילים להיבחר לנשיאות המועדון, כבר נמצאים בשיחות עם נציגיו של החלוץ שעשוי להיות ההבטחה הגדולה שלהם לקראת הבחירות.

כמובן שהמשבר הכלכלי בברצלונה גם משחק תפקיד ויהיו מי שיצטרכו לעזוב במידה שהולאנד יוחתם. ראשית, במועדון מחכים לראות מה יעלה בגורלו של מסי, שישחרר הרבה מאוד כסף אם יחליט לעזוב בקיץ. אם מסי יישאר, המועמדים לעזוב הם עוסמאן דמבלה שחוזהו מסתיים בקיץ 2022, ג'וניור פירפו, סמואל אומטיטי ופיליפה קוטיניו.

המחיר הרשמי של הולאנד לא ממש ידוע, אבל לפי ההערכות יש לו סעיף שחרור של 75 מיליון יורו בלבד וסוכן העל שלו מינו ראיולה כבר עשה עסקאות עם הקבוצה בעבר כמו עם זלאטן איברהימוביץ'. בארסה, שחווה מפלה אחרי מפלה בליגת האלופות, משוועת להצלחות במפעל והולאנד, שכבש העונה 8 שערים ב-5 הופעות במפעל וכיכב גם בעונה שעברה, עשוי להיות הפיתרון המושלם שלה. האם זה יבוא על חשבון מסי? עוד נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully