וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן מרוצה: "להיות במאזן כזה זה משהו שצריך להתגאות בו"

20.2.2021 / 8:14

נבחרת ישראל הבטיחה את המקום הראשון בבית מוקדמות אליפות אירופה, כששחקן הפנים רוצה ניצחון גם מול ספרד: "צריכים לסיים חזק". תמיר בלאט: "זה הישג גדול מאוד, המאזן שלנו ממש מרשים"

נבחרת ישראל הבטיחה אמש (שישי) את ראשות הבית במוקדמות אליפות אירופה עם ניצחון 71:79 על נבחרת רומניה במחזור החמישי של המוקדמות שנערכו בבועה בגילביצה שבפולין. הנבחרת תסיים עם משחק לפרוטוקול מחר (18:30, ספורט 5) נגד נבחרת ספרד.

כשהיא מופיעה עם סגל חסר, הצליחו השחקנים של עודד קטש לפתוח הפרש משמעותי נגד הנבחרת הרומנית, שלא ניצחה משחק אחד במשך כל המוקדמות, והובילה כבר ב-14 הפרש במחצית, אלא שבמחצית השנייה הרומנים החלו לנגוס בהפרש והורידו עד ל-4 בלבד בדקות הסיום, אך לא יותר מכך.

שחקן נבחרת ישראל רומן סורקין. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
נתן הצגה. רומן סורקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רומן סורקין, בהופעתו השנייה בלבד בנבחרת ישראל, קלע 18 נקודות עם 7 מ-9 מהשדה ב-15 דקות, והוביל ארבעה שחקנים בספרות כפולות לצד ג'ייק כהן עם 14 נקודות, תמיר בלאט עם 10 נקודות ו-7 אסיסטים וים מדר עם 10 נקודות. כל אחד משחקני הסגל שיחק, כשכהן היה המוביל בדקות עם 24 דקות ורק שני שחקנים, אדם אריאל ונועם דוברת קיבלו פחות מ-10 דקות.

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל ג'ייק כהן. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
מתגאה בנבחרת. ג'ייק כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

"שיחקנו משחק של עליות וירידות, היו לנו כמה התקפות טובות אבל כמה רעות מאוד, היו רגעים ששיחקנו כדורסל יפה, אבל גם הרבה מאוד איבודי כדור", סיכם ג'ייק כהן, "יש לנו מה לשפר לקראת יום ראשון. זה מרגיש נהדר, להיות במאזן כזה בבית כזה, עם נבחרות כאלה, זה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו, צריך לתת קרדיט לכל השחקנים ולצוות המקצועי. עשינו משהו שצריך להתגאות בו, יש לנו עוד משחק אחד וצריכים לסיים חזק. אני מנסה לעשות את העבודה שלי ולהיות מקצוען, הרבה שחקנים בחדר ההלבשה הם מקצוענים, אני מנסה לעזור עם הניסיון שלי ולהשפיע בצורה טובה עליהם".

תמיר בלאט התייחס למחצית השנייה הפחות טובה של הנבחרת ואמר: "איבדנו הרבה כדורים בהתקפה, אבל בצד ההגנתי הצלחנו לעשות את העצירות ולגמור את המשחק. לא הרגשתי שהמשחק בורח לנו מהבית, התמקדנו בניצחון, רצינו לעלות למאזן 0:5 ואני שמח מאוד מההופעה שלנו. זה הישג גדול מאוד, הוגרלנו לבית קשה עם פולין, ספרד ורומניה, המאזן הזה ממש מרשים. יש לנו צעירים מצוינים שתורמים לנו והם עזרו לנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully