וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "יש עתיד בהיר לכדורסל הישראלי"

19.2.2021 / 21:06

מאמן הנבחרת היה שבע רצון לאחר ששחקניו ניצחו 71:79 את רומניה והבטיחו את ראשות הבית במוקדמות אליפות אירופה. "יש בשחקנים האלה משהו מיוחד". רפי מנקו: "רואה בעצמי מנהיג"

שחקן נבחרת ישראל רומן סורקין. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
קיבל מחמאות מקטש. סורקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

שביעות רצון נרשמה בקרב שחקני ואנשי נבחרת ישראל לאחר שהשחקנים של עודד קטש השלימו את העבודה וגברו 71:79 על רומניה. בכך, הבטיחה ישראל את המקום הראשון בבית א' במוקדמות אליפות אירופה, זאת לאחר שבמחזור הקודם הבטיחה את השתתפותה בטורניר הדגל של כדורסל הנבחרות האירופי. רומן סורקין הוליך את הקלעים עם 18 נקודות, כשג'ייק כהן הוסיף 14. נועם דוברת בן ה-18 וגם ספנסר וייס מהפועל באר שבע ערכו הופעות בכורה במדים הלאומיים.

מאמן הנבחרת עודד קטש אמר בסיום: "רומניה נשארו במשחק והראו הרבה אופי, שתי הנבחרות עשו עבודה די טובה בלחץ על הכדור, זה לא היה תמיד יפה בשבילנו, לא המשחק הכי טוב שלנו, אבל הדבר הכי חשוב זה שניצחנו. הראינו מספיק מאמץ בהגנה כי בהתקפה התקשינו עם האחוזים שלנו מבחוץ, איבדנו הרבה כדורים, אפשרנו להם הרבה הזדמנויות שניות, אבל רוב המשחק הפרענו להם לפתח את המשחק הרגיל שלהם".

קטש סיכם קמפיין: "העפלנו וזה משהו שאנחנו עושים באופן מסורתי, אבל יש משהו מיוחד בקבוצה של השחקנים האלה. עם האווירה הזאת, אנחנו נהנים להיות ביחד, זה דבר גדול, זה מראה שיש עתיד בהיר לכדורסל הישראלי".

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
"יש משהו מיוחד בשחקנים האלה". עודד קטש/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

על המשחק הטוב של רומן סורקין אמר המאמן: "אנחנו מכירים את רומן מהליגה הישראלית, תמיד יש לו יתרונות בולטים. בחלון הזה יש לו הזדמנות להראות את היכולת שלו, והוא נהנה לשחק איתנו ועם רכזים איכותיים שיכולים למצוא אותו במקום הנכון".

רפי מנקו: "אנחנו שמחים מאוד על הניצחון, יכולנו לעשות עבודה טובה יותר במשחק הזה, לא שיחקנו ברמה הכי טובה שלנו. אני מברך את רומניה על מה שהם עשו, כפו עלינו הרבה איבודי כדור, אני שמח על הניצחון והפנים לקראת המשחק ביום ראשון". על הבטחת המקום הראשון: "זה הישג גדול מאוד לכדורסל הישראלי ולאנשים בישראל. זה היה בית קשה עם קבוצות טובות, והעובדה שאנחנו מקום ראשון זה דבר גדול. המשחק ביום ראשון זה משחק נוסף שאנחנו רוצים לנצח. אני מרגיש כמנהיג, אני מנסה לעזור לחברים שלי לעשות עבודה טובה, זה כבוד לייצג את המדינה שלי ואני רוצה לעזור לנבחרת לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully