וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הבטיחה את המקום הראשון בבית במוקדמות אליפות אירופה

הנבחרת של עודד קטש קיבלה משחק טוב מאוד מרומן סורקין (18) וג'ייק כהן (14) וגברה 71:79 על רומניה בדרך להבטחת הפסגה בבית

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל בן קרטר. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
ישראל עלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. בן קרטר/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

נבחרת ישראל השלימה את העבודה הערב (שישי) והבטיחה את המקום הראשון בבית א' של מוקדמות אליפות אירופה לאחר שניצחה 71:79 את רומניה. המשחק שנערך בבועה בגילביצה שבפולין היה בשליטתה של הנבחרת של עודד קטש מתחילתו ועד סופו. רפי מנקו היה האיש של ישראל ברבע הראשון במהלכו ברחה הנבחרת ליתרון דו ספרתי. ברבע השלישי ההפרש כבר צמח ל-17 ההפרש, ולמרות שהרומנים קיזזו את ההפרש עד הסיום, זה לא מנע מהחבורה של קטש ניצחון נוסף בקמפיין נהדר. רומן סורקין סיים כקלע הבולט עם 18 נקודות. נועם דוברת בן ה-18 וספנסר וייס ערכו הופעות בכורה בנבחרת.

קלעו לישראל: רומן סורקין 18, ג'ייק כהן 14, תמיר בלאט (7 אסיסטים) וים מדר 10 כ"א, רפי מנקו 7, גיא פניני 5, ספנסר וייס, תומר גינת ויפתח זיו 4 כ"א, בן קרטר 3.

בלטו ברומניה: מיחאי מאציוצה 18, בוגדן פופה 13, בובה ניקולסקו 8.

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

ישראל פתחה טוב, ובהובלת רפי מנקו עלתה ליתרון נוח. הרומנים הגיבו מהר, אך גם רומן סורקין נכנס לעניינים והנבחרת של קטש ברחה ליתרון דו ספרתי, 12:22. סיום חזק של הרומנים לרבע הראשון הוריד אותם בפיגור סביר להפסקה בין הרבעים, כשלוח התוצאות הראה 17:22 לישראל.

רבע 2:

תמיר בלאט ניהל נהדר את המשחק של הנבחרת הישראלית, שפתחה מחדש יתרון נוח מול היריבה. גם ג'ייק כהן נכנס לעניינים כשרומן סורקין המשיך להראות יכולת טובה. מיחאי מאציוצה היה הקלע הבולט בשורות הרומנים, אך זה לא מנע מישראל לרדת להפסקת המחצית ביתרון 31:45.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן נבחרת ישראל בכדורסל ג'ייק כהן. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
ישראל הבטיחה את המקום הראשון בבית. ג'ייק כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

ישראל המשיכה להראות עליונות על הרומנים, והפער הלך וגדל לזכות השחקנים של עודד קטש. רומן סורקין המשיך להראות טוב בהתקפה, כשגם ים מדר הצטרף לחגיגה והגיע לספרות כפולות. בסיום הרבע השלישי הוליכה ישראל 49:62.

רבע 4:

ג'ייק כהן וסורקין המשיכו לחגוג, ההפרש הגיע כבר ל-52:69, והמשחק הפך לגארבג' טיים אחד ארוך. לקראת הסיום הרומנים עשו קולות של חזרה והצליחו להוריד את ההפרש לחד ספרתי, אך בסופו של דבר הנבחרת של עודד קטש סוגרת קמפיין נהדר עם ניצחון 71:79, ומבטיחה את המקום הראשון בבית א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully