וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד סלאם תל אביב: סעיד מולאי זכה במדליית כסף, טוהר בוטבול בארד

19.2.2021 / 19:00

האיראני שמייצג את מונגוליה הפסיד בגמר, אך עשה היסטוריה כשזכה במדליה בארץ הקודש ואמר בעברית: "תודה". הג'ודוקא הישראלי ירד לבית הניחומים אך הצליח לזכות במדליה. שריר הפסידה בקרב על הארד

סעיד מולאי ג'ודוקא איראני אומר תודה בעברית/באדיבות איגוד הג'ודו

אחרי ההצלחה ביום הפתיחה של גרנד סלאם תל אביב עם הזהב של תמנע נלסון לוי והכסף של גילי כהן, היום השני של טורניר הג'ודו נפתח עם הפסד מפתיע של אלוף העולם שגיא מוקי כבר בסיבוב הראשון. טוהר בוטבול ניצח שני קרבות בדרך לרבע הגמר, שם הפסיד וירד לבית הניחומים. משם הוא המשיך לקרב על הארד, ניצח בקרב על המדליה וזכה בארד. סעיד מולאי האיראני שמייצג את מונגוליה עשה היסטוריה כשזכה במדליית כסף בישראל אחרי הפסד בגמר.

הג'ודוקא סעיד מולאי. עודד קרני, איגוד הג'ודו, אתר רשמי
עשה היסטוריה. מולאי על הפודיום/אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הג'ודו

גברים

עד 73 ק"ג

טוהר בוטבול המדורג ראשון במשקל גבר על אריק האם הבריטי בדרך לשלב הבא, שם ניצח את אלונסו וונג הפרואני בניקוד זהב ועלה לרבע הגמר. ברבע הפסיד בוטבול באיפון לאלכסנרו ראיקו הרומני תוך זמן קצר וירד לבית הניחומים, שם ניצח את ואדים שוקה מבלארוס ולאחר מכן גבר על לאשה שאוודטואשווילי כדי לזכות בארד.

אורון גינר גבר על ויקטור מרובזינסקי הפולני באיפון בתוך ניקוד הזהב כדי להעפיל לשלב הבא. בסיבוב השני הוא הפסיד לאיגור וואנדטקה הגרמני והודח.

עידן לוין הודח מהתחרות אחרי הפסד לארטיום צ'ומולה האוקראיני.

יהונתן אלבז הודח אחרי הפסד לנילס שטומפ השוויצרי.

עד 81 ק"ג

דין גמר ניצח בסיבוב הראשון את טרנס קואמבה הגבוני ועלה לשלב הבא, שם הפתיע כשניצח את האלוף האולימפי, חסן חלמורזייב הרוסי בדרך לסיבוב השלישי. אחרי שני ניצחונות גמר נכנע, כשהפסיד לקני בדל האיטלקי באיפון וסיים את דרכו בגרנד סלאם.

סעיד מולאי האיראני, המתחרה בישראל תחת דגל מונגוליה, גבר על זלים טקאב האזרי בקרב הראשון שלו בארץ, וזכה למחיאות כפיים מהנוכחים במקום. בקרב השני שלו ניצח את אנטוניו אספוסיטו האיטלקי בדרך לרבע הגמר, שם גבר על דומיניק רסל הגרמני והעפיל לחצי. בחצי הגמר מולאי שוב ניצח, הפעם את אסלן לפינגוב הרוסי, והוא הבטיח לעצמו מדליה בישראל. לאחר מכן אמר לאנשי התקשורת בעברית: "תודה". בגמר הפסיד מולאי לשרופידין בולטבוייב מאוזבקיסטן אך למרות זאת רשם זכייה היסטורית במדליית כסף על אדמת ישראל.

דילן רצ'יסטר הפסיד לברזילאי ז'ואאו מסדו וסיים את דרכו בתחרות.

שגב בן הרוש הודח אחרי הפסד לזלים צקאייב האזרי.

עוד בוואלה!

גרנד סלאם תל אביב: שגיא מוקי הודח כבר בקרב הראשון

לכתבה המלאה
טוהר בוטבול ג'ודוקא ישראלי. צילום עודד קרני. באדיבות איגוד הג’ודו,
זכה בארד. בוטבול/צילום עודד קרני. באדיבות איגוד הג’ודו
seperator

נשים

עד 63 ק"ג

גילי שריר שהעפילה באופן אוטומטי לסיבוב השני, עלתה לסיבוב השלישי אחרי ניצחון על אנג'ליקה שז'ימנסקה הפולנייה. אחרי הניצחון, שריר הפסידה לאנדריאה לסקי הסלובנית וירדה לבית הניחומים. שם ניצחה שריר את אדלינה דוברה הרומניה ועלתה לקרב על הארד. בקרב האחרון שלה בגרנד סלאם, מול מגדלנה קרסקובה האוסטרית, הגיעה שריר עד לניקוד הזהב, שם ספגה עונש שלישי והפסידה מדליה.

ענבל שמש הפסידה לאגאתה אוזדובה בלאך הפולנייה והודחה.

פז לייבל הודחה אחרי הפסד לכריסטינה קבאלה פרס הספרדייה.

70 ק"ג

שקד עמיחי הפסידה למריה פורטלה הברזילאית והודחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully