וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת: שחקנים שלא יתחסנו לא יוכלו להשתתף בפעילות קבוצה עם חולי קורונה

19.2.2021 / 10:55

יו"ר המנהלת בישר לקבוצות על שינוי מהותי במדיניות הקורונה: מעתה שחקנים שייחשפו לחולה מאומת בקבוצה, ייכנסו לבידוד אם לא יחוסנו

תקציר ה-0:0 בין בני סכנין לבין בית"ר ירושלים/ספורט 1

כחלק מהמלחמה בנגיף הקורונה וההאצה בקצב החיסונים נגד הנגיף, יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל ארז כלפון הוציא מכתב לראשי הקבוצות שבהן הוא חידד נהלים ובישר על שינוי משמעותי. במכתב הובהר לראשי הקבוצה כי מעתה שחקן או איש צוות של קבוצה שלא עבר חיסון וייחשף לחולה קורונה, ייכנס לבידוד ביתי ולא יוכל להצטרף לקבוצה עד סיום הבידוד.

ארז כלפון יושב ראש מנהלת ליגת העל חותם על שת"פ עם התאחדות הכדורגל של איחוד האמירויות. מנהלת ליגת העל, אתר רשמי
מקשיחים עמדות. ארז כלפון/אתר רשמי, מנהלת ליגת העל

מדובר בחידוש מהותי, כאשר עד כה היה נהוג שגם אם יש בקבוצה מאומת ואתה שלילי בבדיקה, אתה יכול להתאמן ולשחק. המכתב יצא מאחר שיש עדיין הרבה שחקנים בשתי הליגות העליונות שטרם הלכו להתחסן במנה הראשונה. יש לציין שעד כה התחסנו 75 אחוז מהשחקנים. במנהלת רוצים 100 אחוז.

כלפון התריע במכתב שלו והוסיף: "אני וודאו כי כל השחקנים ואנשי הצוות שטרם התחסנו, יעשו זאת בהקדם והבהירו את המשמעויות לשחקנים ואנשי הצוות שיבחרו לא להתחסן". נוסף על כך, כלפון הבהיר כי גורמים ממשלתיים עדכנו אותו כי בימים אלו מקודם תהליך חקיקה שיחייב את כל העובדים בתחומי הספורט להיות מחוסנים - וזה כולל את צוותי האבטחה, עובדי האצטדיונים, המזנונים וכלל הצוותים והספקים השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully