וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון עשוי לרדת לספסל בגומלין. באוקראינה בטוחים: מכבי תל אביב איבדה סיכוי

הקשר קיבל ציונים נמוכים בתקשורת האוקראינית, מאמן שחטאר גיבה אותו: "עבד בשביל אחרים". הפרשנים המקומיים חרצו: "המפגש הוכרע"

תקציר: מכבי תל אביב - שחטאר דונייצק 2:0/ספורט 1

באוקראינה בטוחים: הניצחון 0:2 על מכבי תל אביב מבטיח לשחטאר דונייצק מקום בשלב הבא עוד לפני משחק הגומלין. "זאת תוצאה נהדרת לקראת הגומלין וסיפתח נהדר לחזרה מפגרת החורף. אנחנו ממשיכים לעבוד", אמר השוער אנטולי טרובין בסיום.

הקשר הוותיק טראס סטפננקו הודה ש"זו תוצאה כמעט מושלמת", וגם בתקשורת המקומית כבר סתמו את הגולל. "גם אם היכולת לא הייתה מרשימה במיוחד, התוצאה אומרת שהבעיה של שחטאר כבר נפתרה. היא יכולה להיות רגועה לקראת הגומלין, המפגש כבר הוכרע", אמר שחקן העבר והפרשן סרגיי מורוזוב. "מכבי תל אביב הראתה שהיא מסוגלת להילחם, אבל לא יותר מזה. היא לא הגיעה למצבים ולא באמת סיכנה את שחטאר, שהייתה בשליטה מוחלטת".

בתקשורת האוקראינית לא התרשמו במיוחד ממכבי תל אביב, כשרק טל בן חיים, דן ביטון ואנדרה ז'ראלדש קיבלו ציון 6, והיתר זכו לציונים נמוכים יותר. מנגד, מבין שחקני שחטאר מנור סולומון שלא היה בשיאו, קיבל את הציון השני הכי נמוך - 5.5.

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק מול דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יאבד את מקומו בהרכב? סולומון אתמול/דני מרון

באוקראינה דיווחו שסולומון עשוי לאבד את מקומו בהרכב בגומלין לטטה, שנכנס כמחליף, כבש את השער השני וקיבל ציון 7 - הגבוה מבין שחקני שחטאר. למרות זאת, המאמן לואיס קסטרו גיבה את שחקן הכנף הישראלי. "יש לנו את סולומון, טטה ועוד שחקני כנף, וכולם ברמה גבוהה מאוד. כולם יעילים מאוד בכנפיים. אני חושב שסולומון עבד יפה היום ואני מרוצה ממנו. הוא היה אנרגטי והורגש בכל מהלך כששיחק. הוא עזר לנו מאוד לפתח את המשחק שלנו מהאגפים, וגם אם לא הבריק במהלכים האישיים, פינה שטחים לחבריו ועבד קשה. אני מרוצה מהתצוגה שלו".

קסטרו הוסיף ש"במחצית הראשונה שלטנו לגמרי במגרש. אם אני לא טועה, החזקנו בכדור למעלה מ-70 אחוז מהזמן. לא איפשרנו למכבי תל אביב להגיע למצבים של ממש. בהתקפה, עשינו את מה שנדרש מאיתנו. לא קל לשחק כדורגל מהיר מול קבוצה שמסתגרת ברחבה שלה כמו שפגשנו היום. במחצית השנייה הם הימרו על התקפה והיו לנו הרבה יותר שטחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully