וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלחמיד ורוזה עשויים לפתוח מול מכבי תל אביב, אגודלו נפצע וייעדר

19.2.2021 / 11:34

מכת החיסורים בקבוצה עלולה להקפיץ את השניים היישר להרכב במשחק הגביע מול האלופה בראשון. החלוץ נטש את האימון עם חשש לקרע בשריר הירך האחורי, מאמצים גדולים להכשיר את מיגל ויטור. אופטימיות בקבוצה: "אנחנו מחזיקי הגביע ונילחם כדי לשמור על התואר"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 1

חאתם עבד אלחמיד ופארליי רוזה צפויים להיכלל בסגל הפועל באר שבע למשחק הגביע מחרתיים (ראשון) מול מכבי תל אביב ואולי אף לפתוח בהרכב. אלחמיד מתאמן בצורה מלאה למרות שהגיע מסקוטלנד אחרי תקופה ממושכת שבה לא שיחק בקביעות.

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
אוהדי באר שבע יקבלו אותו שוב במדים האדומים. אלחמיד/יוסי ציפקיס

המצוקה הגדולה שיש להפועל באר שבע בעמדת המגן הימני עם הפציעה של אור דדיה והצהוב החמישי של דוד קלטינס, עשויה להוביל לכך שאלחמיד יפתח כמגן ימני מחרתיים. באשר לרוזה, הברזילאי נחת בקבוצה בכושר משחק סביר בהחלט ולכן גם הוא עשוי לעלות בהרכב כי גם בחלקים הקדמיים הקבוצה תחסר את אלטון אקולטסה וסינטאיהו סלליך הפצועים ואת ז'וזואה המורחק. בהפועל באר שבע עושים את כל המאמץ גם שמיגל ויטור ישחק מחרתיים אחרי שנפצע מול מ.ס. אשדוד לפני שבוע וחצי. מי שעוד יעדר הוא שון גולדברג הפצוע.

אם כל זה לא מספיק, ג'ונתן אגודלו נטש את אימון הבוקר עם חשש לקרע בשריר הירך האחורי וגם הוא יחסר.

כפי שכבר פורסם, רוני לוי לא יעביר את המשחק ולא יעמוד על הקווים. המאמן הטרי טרם הגיע לבית האדום לאימון ראשון ואליניב ברדה ידריך מול מכבי תל אביב. בקבוצה מאמינים שאפשר להדיח את האלופה שתגיע אחרי ההפסד אמש לשחטאר דונייצק. "אנחנו מחזיקי הגביע וצריך להילחם כדי להשאיר את התואר הזה", אמרו הבוקר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully