וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

430 מיליון ליש"ט במקום 600: ההצעה של מנצ'סטר סיטי לליאו מסי

באנגליה מדווחים שקבוצתו של פפ הפחיתה את ההצעה המקורית לכוכב ברצלונה. התכנית: חוזה ארוך טווח שכולל שנתיים בקבוצת הבת מארה"ב

תקציר: אברטון - מנצ'סטר סיטי 3:1/ספורט 1

המפלות בליגת האלופות בשנים האחרונות תסכלו מאוד את ליאו מסי, שציין לא אחת את האכזבה שלו מכך שקבוצתו הפכה להיות לא תחרותית במפעל. מסי קיווה שהעונה משהו ישתנה, אך כבר בשמינית הגמר קבוצתו חטפה 4:1 ביתי צורם מאוד מפריז סן ז'רמן וגם העונה היא, ככל הנראה, תסיים את דרכה במפעל מוקדם מהצפוי.

ליאונל מסי במדי מנצ'סטר סיטי. מתוך טוויטר, צילום מסך
בעונה הבאה ילבש תכלת? מסי/צילום מסך, מתוך טוויטר

ההדחה הצפויה מקרבת את מסי עוד יותר לקבוצה אחרת, אך מי זו תהיה? בעוד שיריבת ברצלונה ממשיכה להצהיר בפומבי על רצונה להחתים אותו, מנצ'סטר סיטי ממשיכה לפעול לכך מאחורי הקלעים. ב"סאן" הלונדוני מדווחים הבוקר שהקבוצה הלוהטת של פפ הפחיתה את הצעתה למסי, שעמדה לפני 6 חודשים על חוזה עתק של 600 מיליון ליש"ט לחמש שנים.

אלא שהבוקר מדווחים בעיתון שסיטי הפתיחה את הצעתה ומוכנה לשלם לכוכב הגדול 430 מיליון ליש"ט "בלבד" לאותה תקופה בתקווה שהארגנטינאי בן ה-33 יסכים להצטרף. לפי הדיווח בסיטי מבינים שהמציאות הכלכלית השתנתה, בעוד שב"מחנה מסי" ביקשו מכל הקבוצות שמעוניינות בשחקן "להניח הצעה על השולחן".

לפי הדיווח ההצעה של סיטי למסי היא ארוכת טווח לשמונה שנים: שנתיים חוזה במנצ'סטר סיטי, שנתיים בקבוצת הבת ניו יורק סיטי מה-MLS ולאחר מכן מסי אמור לשמש כמעין שגריר של המועדון ברחבי העולם. בסיטי מבינים שמסי יהיה כבר בן 34 בעונה הבאה ולפי התכנון הוא אמור לשחק בשורותיה עד גיל 36. האם הארגנטינאי ייענה להצעה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully