וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב שלח מסר לחבריו אחרי ההצגה וההפסד: "מצפה מהם ליותר"

הקשר כיכב עם שער ושני בישולים, אבל אנטוורפן הפסידה 4:3 לריינג'רס. בסיום העביר ביקורת מרומזת: "כדי לעלות שלב, כולם חייבים להיות במיטבם"

ליאור רפאלוב כובש ומבשל מול גלאזגו ריינג'רס בליגה האירופית/ספורט1

הערב הגדול של הישראלים בליגה האירופית כלל צמדים למונס דאבור וערן זהבי, אבל גם הצגה נפלאה של ליאור רפאלוב שהסתיימה בטעם חמצמץ. קשר אנטוורפן כבש מהנקודה הלבנה והוסיף שני בישולים במשחק הראשון מול ריינג'רס בשלב 32 הגדולות, אבל לצערו גם זה לא הספיק אחרי שקבוצתו ספגה רביעייה והפסידה 4:3 בבלגיה.

בסיום, מתח רפאלוב, המנהיג הוותיק של הקבוצה, ביקורת מרומזת על חבריו, שטעויות של חלקם הובילו לספיגות קלות מדי. "אני לא רוצה להאשים אף אחד מחבריי, אבל כן מוכן לומר שאני מצפה מהם ליכולת טובה בהרבה ממה שהראו היום. כדי לעלות לשלב הבא, כולם חייבים להיות במיטבם. היום זה לא קרה", אמר רפאלוב, שעתידו באנטוורפן עדיין מעורפל, למרות שהוכתר לאחרונה כשחקן השנה בבלגיה.

שחקן אנטוורפן ליאור רפאלוב. רויטרס
חגג, והתאכזב. רפאלוב/רויטרס

"כשאתה כובש שלישייה במשחק בית ברמות האלה, בדרך כלל זה אמור להספיק", המשיך רפאלוב. "אבל אם אתה לא מספיק מאורגן, אם השחקנים לא מספיק קרובים ולא מספיק ממושמעים בחלק האחורי, זה מה שקורה. יכולנו לנצח את המשחק הזה, היינו צריכים לנצח, אבל היינו חסרי מזל הערב".

רפאלוב הדגיש ש"כולם עשו כל מה שהיו יכולים. אנחנו מנצחים כקבוצה ומפסידים כקבוצה, אבל כבר חושבים על הגומלין. למחוק את ההפסד תהיה משימה קשה, אבל הכל יכול לקרות בכדורגל. אנחנו פשוט צריכים להאמין בעצמנו, למרות האכזבה הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully