וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הצמד: מונס דאבור בנבחרת המחזור של הליגה האירופית

חלוץ הופנהיים שכבש צמד ב-3:3 הדרמטי מול מולדה והעלה את מאזנו במפעל ל-24 שערים נבחר ל-11 המצטיינים של השבוע, זהבי ורפאלוב בחוץ

תקציר: מולדה - הופנהיים 3:3/ספורט 1

אחרי שיצא ברגשות מעורבים מה-3:3 הדרמטי מול מולדה בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, חלוץ הופנהיים, מונס דאבור, שכבש צמד והחמיץ פנדל, נכנס לנבחרת המחזור של הליגה האירופית. בניגוד אליו, ערן זהבי וליאור רפאלוב נותרו בחוץ.

דאבור, שהעלה את מאזנו האדיר במפעל ל-24 שערים, ונותר במרחק של שישה שערים בלבד משיא הכיבושים בכל הזמנים של הליגה האירופית, אף הוסיף למאזנו בישול במשחק בו כמעט חגג שלושער במחצית השנייה, אולם שערו נפסל על ידי ה-VAR בטענת נבדל. כמה דקות לאחר מכן האכזבה גברה, כשפנדל שלו נהדף. בדקות שנותרו ספגה הופנהיים פעמיים וסיימה ב-3:3 מתסכל בחוץ, למרות ששלטה במשחק ובעטה לא פחות מ-25 בעיטות לשער.

בתקשורת הגרמנית הכתירו את דאבור ל"גיבור הטרגי" של המשחק, ובאתר SPOX ציינו ש"למרות הצמד והיכולת המצוינת, דאבור סיים את הערב בתחושות קשות. השער השלישי שלו נפסל בגלל נבדל גבולי, והפנדל שבעט לא היה מספיק טוב".

גם ב"קיקר" הכתירו את דאבור כגיבור טרגי, ותיארו את החמצת הפנדל שלו כנקודת מפנה במשחק. "דאבור הימר על הפינה הלא נכונה, והשוער הנורבגי הגיב היטב. זה היה אמור להיות רגע מכריע במשחק, כי אם הכדור היה נכנס, המשחק היה גמור. ההחמצה של דאבור נתנה למולדה את ההזדמנות להישאר בתמונת העלייה".

מאמן הופנהיים סבסטיאן הנס זעם בסיום בשל התוצאה, וביקר בעיקר את שחקני ההגנה. "אני מאוד כעוס. לספוג שלושה שערים זה מאכזב, והיינו ראויים להרבה יותר מהמשחק הזה. נהיה חייבים לדבר עם השחקנים על ניצול הזדמנויות, גם בצד ההתקפי. קיבלנו ממולדה שיעור בניצול הזדמנויות".

הנס אף התאכזב מהחמצת הפנדל של דאבור. "אם מונס היה כובש, המשחק היה מקבל תפנית. אין ספק שהתוצאה הייתה שונה אם זה היה נכנס. מצד שני, אחרי ההחמצה הזו היינו חייבים לדעת למזער את הנזקים של היריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully