וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס יודע: "לא היה לנו צ'אנס לנצח. נילחם עד הסוף"

18.2.2021 / 0:08

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר את התבוסה 87:68 למילאנו וגם נתן הסבר למשחק הנפל של ווילבקין: "סבל מפציעה ולא היה כשיר"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם סקוטי ווילבקין, עוז בלייזר. באדיבות מילאנו, אתר רשמי
הפסד מתסכל. ספרופולוס עם שחקניו/אתר רשמי, באדיבות מילאנו

שלושה וחצי שבועות של המתנה התפוצצו למכבי תל אביב בפרצוף עת הקבוצה של יאניס ספרופולוס הובסה הערב (חמישי) 87:68 באיטליה על ידי מילאנו. הצהובים פתחו בצורה נרפית את משחק החוץ ונקלעו לפיגור דו ספרתי כבר ברבע הראשון, ממנו לא הצליחו לחזור עד הסיום. אותלו האנטר בלט עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים אך הכוכב הגדול של האלופה הישראלית, סקוטי ווילבקין סיים משחק נפל עם 0 נקודות ב-18 נקודות, בדרך להפסד הגדול ביותר של מכבי תל אביב העונה ביורוליג.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס נשאל לגבי תפקודו של ווילבקין: "לסקוטי הייתה בעיה באצבע ביד ימין באימון האחרון, לפני המשחק לא ידענו אם הוא יוכל לשחק, הוא לא היה בכושר לשחק את המשחק וזה הפריע לו". על המשחק אמר היווני: "אני רוצה לברך את מילאנו ואת המאמן אטורה מסינה. מילאנו שיחקו טוב מאוד מההתחלה ועד הסיום, לא היה לנו צ'אנס לעשות משהו טוב יותר. בכמה רגעים של המשחק צמצמנו ל-9 ו-6 הפרש, אבל לא היה לנו משחק טוב התקפי והגנתי. אנחנו נמשיך, אני יודע שלא נותרו לנו עוד הרבה משחקים עד לסיום העונה, אבל אנחנו נמשיך ונילחם בכל משחק עד לסיום העונה".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. באדיבות מילאנו, אתר רשמי
"מנשיך ונילחם עד סוף העונה". ספרופולוס/אתר רשמי, באדיבות מילאנו

מאמן מילאנו אטורה מסינה אמר בסיום: "ההגנה ניצחה לנו את המשחק. החזקנו קבוצה שקולעת בסקור גבוה כמו מכבי תל אביב על 68 נקודות בלבד. אני חושב שהשחקנים שלי הציגו משחק הגנתי נהדר. בהתקפה אנחנו בדרך כלל משתפים את הכדור, והיום עשינו זאת בחכמה. אני חושב שלמכבי תל אביב היו רגעים טובים בהתקפה אבל למרות החיסור של זאק לידיי וג'ף ברוקס היה לנו את האנרגיות שצריך כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully