וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "סיימנו לדבר על נסיבות מקלות. לא הגיעה לנו יותר מנקודה"

מאמן בית"ר ירושלים לא אהב את מה שראה במהלך ה-0:0 מול סכנין: "אף פעם לא מרוצה מתיקו". אביטן: "אנחנו לא מצליחים להבקיע"

תקציר ה-0:0 בין בני סכנין לבין בית"ר ירושלים/ספורט 1

בית"ר ירושלים לא הצליחה להתקרב הערב (חמישי) למטרת הפלייאוף העליון שלה, כשהסתפקה ב-0:0 במשחק ההשלמה הגשום והמשעמם בדוחא מול בני סכנין ונותרה במקום התשיעי בליגת העל. סכנין נותרה מתחת לקו האדום והתיקו המאופס השלישי במפגשים בין הקבוצות, האריך את הבצורת שלה ל-464 דקות בלי שער ליגה. בית"ר, שחסרה את אוראל דגני המורחק, איבדה בתחילת המשחק את אור זהבי בגלל פציעה ושיחקה עם הקשרים האחוריים אופיר קריאף ואביאל זרגרי כבלמים.

מאמן בית"ר ירושלים שי ברדה: "לא הגיעה לנו יותר מנקודה. היה משחק עם הרבה אמוציות. בלם שלנו פונה לבית חולים, לחימה של השחקנים שרצו. אני אף פעם לא מרוצה מתיקו, אבל אני חושב שהקבוצה היום מאוד רצתה, למרות המגבלות, אבל אני לא מרוצה מהכדורגל. אין יותר נסיבות מקלות, סיימנו לדבר על נסיבות מקלות. בית"ר תעשה הכול ותתמודד עם הכול ואנחנו נצליח לעשות הכול למרות הכול. הבעיה היא שאין לנו יותר מידי זמן להתאמן, כבר ביום ראשון יש לנו משחק גביע. אני מקווה שמרקו (ינקוביץ') יקבל דקות ראשונות ביום ראשון, ושנוכל לשלב את אלירן עטר שיחזור מהרחקה של שלושה משחקים". כשנשאל ברדה האם ההרחקה של עטר משלושה משחקים היא מוצדקת הוא לא השיב.

השוער איתמר ניצן: "לא משחק טוב שלנו. אני מקווה שנשתפר ונאסוף מספיק נקודות כדי לעלות לפלייאוף העליו בסופו של דבר. יש לנו עוד זמן, אבל אנחנו צריכים להתעורר קצת. חסר לנו יציבות. לצד משחקים מטורפים שאנחנו עושים, יש משחקים שאנחנו לא מספיק טובים. אם לא נהיה יציבים אז לא נצליח להגיע למקומות שאנחנו רוצים להגיע".

שי ברדה מאמן בית"ר ירושלים עם תמיר עדי. מאור אלקסלסי
בית"ר שוב לא הצליחה לכבוש. תמיר עדי עם שי ברדה/מאור אלקסלסי

מאמן בני סכנין ניסו אביטן: "כשאנחנו לא מנצחים בבית מטבע הדברים אנחנו מאוכזבים. היו לנו דקות ששיחקנו בסדר גמור, הגענו למספיק הזדמנויות אבל הבעיה היא שאנחנו לא תמיד יודעים לשים את הכדור ברשת שזו נקודת התורפה הכי גדולה שלנו - במיוחד בבית. היום ההגנה שלנו הייתה טובה וסך הכול הצלחנו לשמור את בית"ר רחוק מהשער שלנו. מנגד, חשוב שנצליח להבקיע שערים. היום ניצלנו מצבים, אמנם לא מספיק, אבל יכולנו לשים שער אחד ולעשות 0:1. יש לחץ בכל מקום בכדורגל. יש לצד הלחץ גם הרבה אמונה בקבוצה וביכולת שלנו לעשות דברים יותר טוב. אני מאמין שעוד נעשה דברים יפים".

עלי עוסמאן: "עם מחמאות לא לוקחים את שלוש הנקודות. הייתי מעדיף את שלוש הנקודות מאשר מחמאות. אנחנו ערוכים למשחקים נגד הגדולות. בין אם זו בית"ר או מכבי תל אביב. באותה מידה אני מצפה מכל שחקן שיבוא בשיא הדריכות מול הקבוצות הקטנות. אנחנו קבוצה טובה וכל שחקן היה חולם להיות חלק מקאדר כזה. אנחנו ביחד נצא לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully