וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בארץ, וניצחנו אותה שלוש פעמים העונה"

מאמן עירוני קרית שמונה התגאה לאחר ה-1:2 על מ.ס. אשדוד: "באנו מוכנים טקטית מול קבוצה מאוד איכותית". רן בן שמעון: "לא זוכר כמות מצבים כזו שלנו"

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט 1

עירוני קרית שמונה חזרה הערב (חמישי) חזק למאבק על הכרטיסים לפלייאוף העליון, כשניצחה 1:2 בבית את מ.ס. אשדוד במשחק השלמה מהמחזור ה-14. מכת הקורונה שגרמה לדחיית משחקים והביאה את הקבוצה תשושה למשחק החזרה מול מכבי נתניה שהסתיים בתבוסה 4:1, נשכחה הפעם עם הקרבה, לחימה והרבה מזל מול החמצות של המדורגת שלישית, כשבצד השני עבדאללה חליחל עקץ עם צמד בדקות 60 ו-62. סתיו טוריאל המחליף רק צימק בדקה ה-77, אבל רן בן שמעון, יומיים לאחר הארכת החוזה באשדוד, כשל בפעם השביעית ברציפות מול הקבוצה אותה הוביל לאליפות היסטורית ב-2011/12.

קרית שמונה עדיין במקום השביעי, אבל היא רחוקה שלוש נקודות בלבד מהפועל באר שבע הרביעית, ויש לה עוד שני משחקים חסרים.

שחקן עירוני קרית שמונה עבדאללה חליחל. לירון מולדובן
זכה למחמאות מהמאמן. עבדאללה חליחל/לירון מולדובן

קובי רפואה, מאמן עירוני קרית שמונה, התגאה לאחר הניצחון: "שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בארץ, וניצחנו אותה שלוש פעמים העונה. זה היה מאוד קשה, אשדוד מאוד איכותית ואני מאוד גאה בבחורים. ברגע שירדנו למחצית ידענו שאפשר להחדיר אמונה בשחקנים וזה מה שעשינו. באנו מוכנים טקטית, בניגוד ליום שני אז הפסדנו בצדק. לא הייתי חותם על תיקו במחצית. נילחם על המקום בפלייאוף העליון. אני חושב רק על דבר אחד, איך להביא את הקבוצה לפלייאוף העליון". על חליחל: "הוא הוכיח את עצמו באימונים והוא קיבל את הצ'אנס, וכל הכבוד לו".

כובש הצמד עבדאללה חליחל: "אני שמח שהצלחנו לצאת עם שלוש נקודות. צריך להמשיך באותה דרך ביום ראשון כדי להשיג את הניצחון. אני שמח בשביל הקבוצה על השער שכבשתי, אבל מה שחשוב זה משחק הגביע ביום ראשון".

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד: "היינו הרבה יותר טובים, והיה ברור שאם נמשיך להחמיץ אז אלוהי הכדורגל יעבוד. אני לא זוכר כמות מצבים כזו של מ.ס. אשדוד, פשוט לא הצלחנו להכניס את הכדור לשער. כואב להפסיד משחקים כאלה כשאתה יותר טוב מהיריבה ולא מצליח לנצח". על המשך הדרך באשדוד: "אני מאוד אוהב את מ.ס. אשדוד, מאוד נהנה כאן ומאוד רוצה להישאר. אני כרגע תחת חוזה באשדוד ומחויב למועדון. ההפסד עוד צורב לי בנשמה ואני לא יכול לחשוב על דברים אחרים".

על העובדה שעדיין לא ניצח את קובי רפואה כמאמן יריב: "יש אגדה שמדברת על כבשים שחורות (צוחק). יש הרבה דברים בהיסטוריה של אשדוד שסידרנו, ונמשיך לתקן. יש ימים כאלה שבאמת אלמנט המזל משחק תפקיד".

עוד בוואלה!

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully