וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד הפסידה במפתיע 2:0 ללבנטה, ריאל תוכל לצמק ל-3 נקודות

המוליכה הפסידה בבית אחרי 27 משחקים (מאז דצמבר 2019) וספגה שער ממחצית המגרש. האלופה תתקרב אם תנצח את ויאדוליד של שון וייסמן

מאבק האליפות בספרד יכול להיפתח לחלוטין הערב (שבת) לאחר שלבנטה הדהימה במדריד עם 0:2 על אתלטיקו ונתנה לריאל וברצלונה אפשרות להתקרב. אלצ'ה שהחליפה מאמן, ניצחה אחרי 16 משחקים (0:1 על אייבר) ובשישי בטיס גברה 0:1 על חטאפה. שני שערים מאוחרים העניקו לוולנסיה 0:2 על סלטה ויגו.

חוסה לואיס מוראלס שחקן לבנטה חוגג מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
הספרדי הראשון שכובש בחוץ מול ריאל ואתלטיקו באותה עונה מאז צ'אבי פרייטו ב-2012/13. חוסה לואיס מוראלס/רויטרס

אתלטיקו מדריד - לבנטה 2:0

הדעיכה של הקולצ'ונרוס, שסובלים בתקופה האחרונה ממכת היעדרויות הכוללת פציעות, קורונה ומורחקים, הגיעה לשיאה עם הפסד ביתי ראשון מאז דצמבר 2019. אז הייתה זו ברצלונה שניצחה 0:1 בוונדה מטרופליטנו, ואחרי 27 משחקים בכל המסגרות (22 בליגה) הגיעה תורה של לבנטה לחולל סנסציה אדירה, עם ניצחון היסטורי שלה במגרשה של אתלטיקו בלה ליגה.

רגע לפני המשחק מול צ'לסי בליגת האלופות, דייגו סימאונה נאלץ להסתדר גם ללא יאניק קראסקו הפצוע וסאול וסטפן סאביץ' המוצהבים, וראה את ההגנה שלו שוב כושלת. חוסה לואיס מוראלס הבקיע בדקה ה-30 בעזרת שחקן הגנה וגרם ליאן אובלק להוציא כדור מהרשת במשחק שביעי ברציפות, והלחץ המאסיבי בצד השני הספיק רק לבעיטה לקורה של לואיס סוארס (לראשונה מאז הגיע לאתלטיקו, סופר שלושה משחקים בלי שער) ולסדרת הצלות של דני קרדנאס. בתוספת הזמן חורחה דה פרוטוס ניצל עלייה של אובלק לכדור קרן וקבע את תוצאת המשחק עם בעיטה מדויקת ממחצית המגרש. לבנטה משלימה דאבל במשחקי חוץ העונה מול ריאל ואתלטיקו, ובשני המקרים מוראלס מצא את הרשת - הספרדי הראשון שעשה את זה מאז צ'אבי פרייטו ב-2012/13.

יאן אובלק שוער אתלטיקו מדריד. רויטרס
עלה לקרן וספג ממחצית המגרש. יאן אובלק/רויטרס

משחקים נוספים

בטיס - חטאפה 0:1
לבטיס: בורחה איגלסיאס (84 בפנדל), וויליאם קרבאליו הורחק (90+3)

אלצ'ה - אייבר 0:1
לאלצ'ה: דני קאלבו (55)

ולנסיה - סלטה ויגו 0:2
לוולנסיה: מאנו ואייחו (90+4), קווין גמיירו (90+8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully