וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס נטשה את מסיבת העיתונאים בבכי: "לא יודעת אם זו פרידה"

הפעם האחרונה באוסטרליה? אחרי ההדחה בחצי הגמר ועוד ניסיון לא מוצלח להגיע לגרנד סלאם ה-24, האמריקאית נראתה נסערת. אוסקה: "לשחק נגדה - התגשמות חלום"

סרינה וויליאמס מברכת את נאומי אוסקה על העפלה לגמר אוסטרליה. רויטרס
הניסיון האחרון להגיע ל-24 תארי גרנד סלאם? סרינה ואוסקה בסיום/רויטרס

האם סרינה וויליאמס מרימה ידיים במירוץ להשגת שיא הזכיות בגרנד סלאם? האמריקאית בת ה-39 הודחה הבוקר (חמישי) מאליפות אוסטרליה בחצי הגמר על ידי נאומי אוסקה, ובדרכה לרדת מהמגרש נופפה לקהל במלבורן לשלום, בפרידה אמוציונלית מהרגיל.

במסיבת העיתונאים לאחר המשחק, נראתה וויליאמס שוב נרגשת במיוחד. כשנשאלה על ידי אחד הכתבים האם זו היה הביקור האחרון שלה באצטדיון רוד לייבר, אמרה: "אני לא יודעת. אם אי פעם איפרד, לא אודיע על זה בצורה הזאת". לאחר התשובה לשאלה, וויליאמס נטשה את מסיבת העיתונאים בדמעות, מבלי שאיפשרה לעיתונאים לשאול שאלות נוספות.

ההפסד שוב מנע מוויליאמס להתקרב לשיא כל הזמנים בזכיות בטורנירי גרנד סלאם, עם התואר ה-24. הזכייה האחרונה שלה בטורניר גרנד סלאם הייתה לפני ארבע שנים באוסטרליה, כשהייתה בהיריון. הלילה זו הייתה הפעם הראשונה שהודחה בחצי הגמר במלבורן, אחרי מאזן 0:8 במשחקים קודמים.

כך או כך, לאחר שהסערה נרגעה, וויליאמס העלתה לאינסטגרם פוסט הוקרת תודה: "למלבורן ולכל אוהדיי האוסטרלים, לא לתוצאה הזו פיללנו, אבל זה קורה לפעמים. אני ברת מזל שזכיתי לשחק לפניכם, לקבל את התמיכה והעידוד מכם, ומרגישה חרטה שלא הצלתי להיות טובה יותר היום. אני אסירת תודה כלפי כל אחד מכם, ואוהבת אתכם".

אוסקה, שעומדת על 20 ניצחונות רצופים מאז חודש פברואר בשנה שעברה, קיבלה מוויליאמס חיבוק ואמרה בסיום: "בתור ילדה, צפיתי בסרינה משחקת והערצתי אותה. להיות איתה על אותו מגרש, זו התגשמות חלום מבחינתי".

היפנית מסתמנת כפייבוריטית מובהקת לגמר שייערך בשישי, בו תפגוש את ג'ניפר בריידי שגברה על קרולינה מוחובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully