וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד שיא: מנצ'סטר סיטי מתקרבת למסי, גווארדיולה מהלל את ברנרדו סילבה

התכולים קבעו את פתיחת השנה הקלנדרית הטובה בתולדות הפרמיירליג ומתקרבים לאליפות. עכשיו הם מחמיאים ליכולת של סילבה, מתלהבים מהקאמבק של דה בראונה ואגוארו, ויודעים: "מסי קרוב יותר לעבור לסיטי מאשר להישאר בברצלונה"

תקציר: אברטון - מנצ'סטר סיטי 3:1/ספורט 1

מנצ'סטר סיטי שוב נראית בלתי עצירה. מוליכת הפרמיירליג הגדילה אמש (רביעי) את היתרון שלה בפסגה ל-10 נקודות, אחרי שגברה 1:3 על אברטון. פודן, מחרז וברנרדו סילבה הכריעו את המשחק ההשלמה בגודיסון פארק והעמידו את רצף הניצחונות של סיטי על 17 בכל המסגרות, כשהקבוצה נשארת עם מאזן מושלם מתחילת 2021 וקובעת שיא פתיחת השנה הקלנדרית הטובה אי פעם באנגליה.

"אנחנו לא משחקים במטרה לקבוע שיאים, אלא לוקחים את זה משחק אחרי משחק. כמובן שכשאתה משחק ככה, מנצח שוב ושוב, אז מגיעים גם כל מיני שיאים", אמר מחרז בסיום. "הדבר החשוב ביותר הוא להתרכז בכל משחק, ולא לחשוב על התמונה הגדולה, לא לחשוב רחוק מדי".

סיטי ממשיכה לשייט באנגליה, והחדשות הטובות עבורה (והפחות טובות עבור שאר הליגה) הן שקווין דה בראונה וסרחיו אגוארו לאט לאט חוזרים לכושר, מה שיהפוך את המוליכה לעוד יותר עוצמתית. זה לא מונע מפפ גווארדיולה להנמיך ציפיות. "כשאתה מנצח כל כך הרבה משחקים, כולן רוצות לנצח אותך וזה לא קל. מה שחשוב הוא שהשחקנים לא חושבים על המצב בטבלה. דיברנו על זה. אנחנו לא מנסים לשמור על ההובלה שלנו בפסגה, אלא רק לקחת שלוש נקודות בכל משחק".

ברנרדו סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הרצף נמשך. ברנרדו סילבה חוגג/רויטרס

גווארדיולה הילל את ברנרדו סילבה, שהמשיך את כושרו המצוין והציג עוד משחק נפלא בקישור. "איזה שחקן הוא, איזה שחקן...זה כל מה שאפשר לומר עליו. כל מה שהוא עושה, הוא עושה ברמה גבוהה מאוד. בשנה שזכינו באליפות השנייה ברציפות, הוא היה בלתי עציר, בורג חשוב מאוד במערכת. ועכשיו הוא חוזר בגדול", אמר המאמן.

מחרז מעודד מהחזרה של דה בראונה ואגוארו. "זה ייתן לקבוצה עוד קפיצה קדימה. אנחנו זקוקים לכולם במירוץ הזה, והחזרה שלהם טובה מאוד", אמר.

עוד בוואלה!

אנגליה: ניצחון 17 ברציפות למנצ'סטר סיטי, שפתחה פער של 10 נקודות בפסגה

לכתבה המלאה
ליאונל מסי במדי מנצ'סטר סיטי. מתוך טוויטר, צילום מסך
זה הולך ומתקרב? מסי במדי סיטי/צילום מסך, מתוך טוויטר

אבל מלבד הקאמבק של שני הכוכבים, בסיטי ממשיכים לחכות גם לכוכב הגדול מכולם - ליאו מסי - שמועמד להצטרף בקיץ. הכוכב הארגטינאי שוב מתוסכל בברצלונה אחרי התבוסה מול פ.ס.ז' במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, ובספרד מדווחים שלמרות הדיווחים שקשרו אותו לפ.ס.ז', המועמדת העיקרית לצרף אותו נכון לעכשיו היא מנצ'סטר סיטי.

לפי הדיווחים, "מסי קרוב יותר לעבור לסיטי מאשר להישאר בברצלונה", ונחוש לאחד כוחות מחדש עם גווארדיולה. לעת עתה מסי ממתין לבחירות לנשיאות ברצלונה, ומקווה שהמועמד המועדף ז'ואן לאפורטה יקבל את מירב הקולות. כך או כך, מדווחים בספרד, "אם יחליט לעזוב, מנצ'סטר סיטי היא האופציה הכי טובה והכי ריאלית מבחינתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully