וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטורה מסינה מפרגן למכבי תל אביב: "היא טובה יותר ממה שהמאזן שלה מראה"

18.2.2021 / 8:41

אחרי הפסקה של שלושה שבועות, הצהובים חוזרים ליורוליג ומתארחים אצל מילאנו החמה. המטרה: לעצור את השטף ההתקפי של האיטלקים. המשחק מול חימקי נקבע מחדש ל-6 באפריל

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל ג'ון דיברתולומאו. ., אודי ציטיאט
נרגש לחזור ליורוליג. דיברתולומאו/אודי ציטיאט, .

אחרי הפסקה של שלושה שבועות תשוב הערב (חמישי, 21:45, שידור ישיר בספורט 5) מכבי תל אביב ליורוליג כשתתארח באיטליה אצל ארמני מילאנו. הצהובים מגיעים למשחק אחרי דחיית שני משחקי בית נגד אנאדולו אפס וחימקי מוסקבה בשל סגירת נמל התעופה בן גוריון, ובמאזן של 10 ניצחונות מול 12 הפסדים הם יודעים שכל הפסד ירחיק אותם מאוד מהפלייאוף.

הקבוצה נחתה אתמול בשעות הערב במילאנו כשעומרי כספי שערך אתמול אימון מלא ראשון מזה יותר מחודש לא ישחק גם במשחק הקרוב. טי ג'יי קליין צפוי להשתלב בסגל לראשונה, ואולי אפילו לזכות לדקות ראשונות על מנת להרחיב את הרוטציה מתחת לסלים. בקבוצה מגיעים אופטימיים כי אם יצליחו להאט את משחק ההתקפה של מילאנו, הם יוכלו לרשום ניצחון חוץ באולם בו ניצחו פעם אחת בלבד מאז סדרת הפלייאוף הגדולה בשנת 2014.

"אנחנו שמחים לחזור ליורוליג אחרי הפסקה קטנה שנכפתה עלינו", אמר עוז בלייזר שהיה השחקן המצטיין של הצהובים במשחקים האחרונים בישראל, "אנחנו במומנטום קבוצתי טוב ובהרגשה טובה. זה משחק סופר קשה, צריכים להילחם על הניצחון, הוא חשוב לנו להמשך הדרך. מתחילים סדרה של משחקים לא פשוטים, וזה הצעד הראשון. בגביע הייתה לנו בעיה באינטנסיביות אבל לא חושב שזה היה קשור להכנה, במשחקים הקודמים היינו באינטנסיביות גבוהה מה שהפך את המשחקים לקלים. כולנו מבינים את החשיבות של המשחק וכמה הלחימה וההכנה ישפיעו. נצטרך לעשות את העבודה בהגנה כמו שעשינו בסיום של משחק הגביע האחרון וכמו ששיחקנו במשחק האחרון בליגה".

משחקם של הצהובים מול חימקי מוסקבה, שנדחה בשל סגירת שדה התעופה בזמן הסגר, נקבע מחדש ל-6 באפריל ב-19:30 - משחק הבית האחרון העונה של הקבוצה.

מתוך "Fast Break", התכנית השבועית באפליקציה הרשמית של מכבי תל אביב

הקפטן ג'ון דיברתולומאו הוסיף: "אני מתרגש לחזור ליורוליג אחרי הפסקה קצרה. מילאנו משחקת כדורסל טוב מאוד לאחרונה, הפסדנו להם לפני כמה חודשים ואנחנו מחכים לחזור לשחק נגדם. המשחק הקודם נגדם מאחורינו, הגיע לנו לנצח את המשחק ההוא, אני מקווה שנוכל לשנות את הסיפור הפעם. אני חושב שאני משתפר, אבל אנחנו במקום שונה לחלוטין ממה שהיינו אז, יש לנו עוד 12 משחקים ביורוליג להיכנס לפלייאוף. המשחקים בישראל שמרו על הקצב שלנו. אנחנו מצפים לחזור ליורוליג".

בעוד מכבי תל אביב חולמת על קאמבק הירואי וכניסה לפלייאוף, במילאנו רוצים להשיג את יתרון הביתיות ברבע הגמר בדרך להגעה לפיינל פור. האיטלקים, בראשות המאמן אטורה מסינה נותנים הרבה מאוד כבוד לצהובים. "אנחנו פוגשים קבוצה שטובה בהרבה ממה שהמאזן שלה מראה", אמר המאמן לקראת המשחק, "הם הפסידו הרבה משחקים בגלל חוסר מזל. הם מאורגנים מאוד ויש להם עומק ופיזיות. ברור שזה משחק חשוב בשבילנו ונגיע אליו עם הרבה ביטחון, אבל זה לא יספיק. נצטרך לשים לב לפרטים הקטנים מההתחלה. אנחנו שמחים שמיצוב חוזר, אבל נשחק ללא ג'ף ברוקס וזאק לידיי, נקווה שנקבל אותם בשבועות הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully