וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו זעם, באיטליה ביקרו: "אחד המשחקים הגרועים בקריירה שלו"

כוכב יובנטוס סיפק שני מהלכים מבולבלים מול פורטו, וכעס על ההתעלמות מפנדל לטובת יובנטוס. פירלו חושף: מוראטה התעלף בחדר ההלבשה

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
יובנטוס הציגה משחק אנמי, אך השיגה שער חוץ יקר. רונאלדו/רויטרס

תחושת ההקלה ניכרה על פניו של אנדראה פירלו הערב (רביעי) וגם על פני לא מעט משחקני יובנטוס, לאחר שהגברת הזקנה יצאה מהדרגאו עם הפסד מינימלי, 2:1 מול פורטו. אלופת איטליה נראתה לא טוב במרבית שלבי המשחק, כששחקני המארחת ניצלו זאת כדי להביך פעם אחר פעם את ההגנה של האורחת. מהדי טארמי כבש כבר לאחר 63 שניות בעקבות טעות קשה של רודריגו בנטקור, בעוד מוסא מראגה הוסיף את השני 19 שניות בתוך המחצית השנייה. למזלה של יובה, פדריקו קייזה צימק (82) וסידר תוצאה שבהחלט ניתנת למחיקה לקראת הגומלין בטורינו.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו עם שחקן פורטו פפה. רויטרס
הכל פתוח לקראת הגומלין/רויטרס

כובש שער החוץ היקר לזכות יובנטוס, פדריקו קייזה אמר בסיום: "הגישה שלנו הייתה לא טובה, והמשחק נהיה קשה יותר ויותר, במיוחד לאור השער המוקדם שהם כבשו. כשאתה לא מרוכז, ובמיוחד כשאתה לא משקיע את מירב המאמצים, אז קבוצות ברמה הזו יענישו אותך". לקראת הגומלין אמר קשר יובנטוס: "הבקענו שער חוץ, וזה נותן לנו יתרון לקראת הגומלין, שם לבטח יתפתח משחק אחר".

קייזה נשאל לגבי ההופעה של קבוצתו, שעם כל הניסיון התבטלה בפני פורטו בחלקים רבים במשחק: "זו הפעם הראשונה שאני משתתף בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות, אז למען האמת אני לא ממש יודע להגיד איך המשחק בשלב הזה אמור או לא אמור להתפתח. היינו מתוחים בפתיחת המשחק ועשינו לעצמינו את החיים קשים. אין לי ספק שהעניינים ייראו אחרת בגומלין".

מאמן יובנטוס אנדראה פירלו: "זה לא קל להגיב כשאתה סופג שער כזה אחר דקה אחת. השחקנים איבדו את הביטחון וזה השפיע על היכולת שלהם למשך כמה דקות. למרבה המזל הבקענו שער חשוב באמצעות קייזה, ועכשיו נתרכז במשחק הגומלין".

מגן יובנטוס דנילו, שספג צהוב ולא יוכל להשתתף בגומלין: "זו ליגת האלופות, כך שידענו שיצפה לנו משחק מאוד קשה נגד קבוצה שתגיע מוכנה. ידענו גם שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו את הטעויות שעשינו הלילה. פורטו שיחקה בדיוק כפי שציפינו שהם ישחקו, אבל אנחנו חייבים לדעת להיות מוכנים מההתחלה בשלב הזה".

מאמן יובנטוס אנדראה פירלו. Jose Manuel Alvarez, GettyImages
"למרבה המזל הבקענו שער חוץ חשוב". פירלו/GettyImages, Jose Manuel Alvarez

באיטליה עסקו כמובן בתצוגה החלשה של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב קיווה להציג יכולת טובה יותר בביקור המולדת, אבל נראה מבולבל במהלך המשחק, כששני מהלכים ספציפיים ממחישים את החולשה שלו: ניסיון דריבל יומרני ברחבה של פורטו שהסתיים באיבוד, והיתקלות עם חברו לקבוצה אלכס סנדרו שעצר אותו בדרך לשער.

"זה היה אחד המשחקים הכי חלשים בקריירה של כריסטיאנו רונאלדו. יובה זקוקה להרבה יותר ממנו", כתבו ב"גאזטה דלו ספורט".

כך או כך, רונאלדו סיים את המשחק כשהוא זועם על השופטים, שהתעלמו מעבירה שבוצעה עליו כביכול ברחבה בסמוך לשריקת הסיום. אלסנדרו דל פיירו שפירשן את המשחק לטלוויזיה האיטלקית אמר ש"זה פנדל ברור", וגם ארסן ונגר ששימש פרשן הטלוויזיה האנגלית, הודה שהיה צריך להישרק פנדל לזכותו של רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי נראה מתוסכל ועצבני מההתעלמות של השופט, כשהוא מסנן לעברו קללות בירידה מכר הדשא.

חוץ ממנו, גם שחקן אחר של יובנטוס סיים את המשחק בשן ועין. אלברו מוראטה, שרק לאחרונה התאושש מקורונה וחזר לפעילות, התעלף בחדר ההלבשה- כך חשף מאמן יובה אנדראה פירלו.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו עם שחקן פורטו פפה. רויטרס
שוב מתוסכל. רונאלדו מוחה על הפנדל שנעלם מעיני השופט/רויטרס

מבחינת פורטו מדובר בניצחון חמוץ-מתוק, מאחר וכאמור, החבורה של סרג'יו קונססאו נראתה לפרקים פשוט גדולה על יובנטוס, שהגיעה למשחק כשהיא בתקופה לא טובה ולמעשה המשיכה את היכולת הרעה שלה. מבחינת הפורטוגלים, על אף השער שספגו מדובר בניצחון ראשון אי פעם על הגברת הזקנה, לאחר שלא הצליחה לעשות זאת בחמשת המפגשים הקודמים בין השתיים. בנוסף, השערים שהבקיעו הערב שחקני המארחת היו השערים הראשונים שמצליחה לכבוש פורטו לרשת יובנטוס במפגש נוקאאוט בין שתי הקבוצות.

בלם פורטו פפה: "התכוננו היטב ליובנטוס. הקבוצה ביצעה טוב מאוד את מה שהמאמן ביקש מאיתנו. ידענו שנהיה חייבים ללחוץ כדי למנוע מיובנטוס לפתח את המשחק שלה. חבל מאוד שספגנו את השער המצמק, במשחקים כאלה חשוב לא לספוג בבית, אבל שיחקנו נהדר הערב".

שחקני יובנטוס חוגגים עם פדריקו קייזה. רויטרס
הראשון שאינו רונאלדו שכובש בשלב נוקאאוט בצ'מפיונס עבור יובה מאז 2014. קייזה/רויטרס

המספרים

* שער היתרון הראשון של פורטו, שנכבש על ידי מהדי טראמי לאחר 63 שניות, הוא השלישי הכי מהיר שספגה יובנטוס. שני השערים שמעליו הם של מולר מדורטמונד (1995) ודייויד אלאבה במדי באיירן מינכן (2013).

* השער של מראגה (19 שניות אל צאך המחצית השנייה), הוא השער הכי מהיר שספגה יובנטוס אי פעם מפתיחת המחצית השנייה.

* פדריקו קייזה הוא שחקן יובנטוס הראשון שאינו כריסטיאנו רונאלדו שכובש עבור הגברת הזקנה בשלב נוקאאוט בליגת האלופות מאז בלס מטוידי באפריל 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully