וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי עלתה למקום השישי עם 2:3 על ניס בדרבי של הריביירה

סייף-עדין חאווי הטוניסאי פתח לראשונה וכבש צמד בשמאל, כשקבוצתו קטעה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון. אלברו גונסאלס כבש ראשון

תקציר ניצחונה של מארסיי 0:2 על אוקזר בגביע הצרפתי/ספורט 1

מארסיי ניצלה הערב (רביעי) את אחד משני משחקי ההשלמה שלה כדי להתקדם למקום השישי בליגה הצרפתית, אחרי שניצחה 2:3 את ניס בדרבי של הריביירה שנדחה מהמחזור ה-11. המארחת קטעה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, וזו הפעם השביעית ברציפות שהיא מנצחת את יריבתה האזורית.

שחקני מארסיי חוגגים עם סייף-עדין חאווי. Daniel Cole, AP
פתח לראשונה והחזיר עם צמד. סייף-עדין חאווי/AP, Daniel Cole

בהיעדרם של ארקדיוש מיליק הפצוע ודריו בנדטו המורחק, שייק דיינג בן ה-20 פתח בחוד של מארסיי, אבל דווקא הבלם אלברו גונסאלס ניצל בלבול בהגנת ניס וירה פנימה בדקה ה-14. שער ראשון לבלם הספרדי בליגה הצרפתית. ניס, שהפסידה בשני משחקי החוץ הקודמים שלה למונאקו ופריז סן ז'רמן, לא הטרידה יותר מדי את סטיב מנדנדה ובדקה ה-42 הוציאה כדור שני מהרשת, כשלואיס הנריקה הברזילאי הכין משמאל והטוניסאי סייף-עדין חאווי בעט שטוח אל הרשת וחגג שער בכורה במדי מארסיי.

אמין גואירי נתן לאורחת תקווה עם שער בדקה ה-47, אבל חאווי המשיך להרשים בהופעה הראשונה שלו בהרכב וכבש עוד אחד בשמאל בדקה ה-53. גואירי בישל בדקה ה-87 למחליף מאליק סלוקי שהרשית בבכורה שלו, אבל ניס לא הצליחה להשוות ונותרה במקום ה-14 - שבע נקודות מעל נאנט שניצבת במקום המוליך למבחנים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully