וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין בכדורגל הגרמני קורא לכדורגלנים לצאת מהארון: "נגן עליכם ונתמוך בכם"

כ-800 כדורגלנים, ביניהם קראמר מגלדבאך, בויאטה מהרטה וקרוזה מאוניון ברלין, מובילים קמפיין: "אנחנו בצד שלכם, אל תפחדו"

תקציר ה-3:3 של באיירן מינכן מול ארמיניה בילפלד/ספורט 1

קרוב ל-800 כדורגלנים בגרמניה צעדו ופרסמו פוסטים כדי לתמוך בכדורגלנים הומוסקסואלים ולעודד אותם לצאת מהארון. הפרויקט, שמובל על ידי גוף התקשורת "11 חברים", משך כמה שמות מפורסמים מאוד כמו אלוף העולם כריסטוף קראמר מבורוסיה מנשנגלדבאך, דדריק בויאטה וניקלאס שטארק מהרטה ברלין, מקס קרוזה וכריסטופר טרימל מאוניון ברלין, יונאס הקטור מפ.צ. קלן ולשעבר נבחרת גרמניה, יושב ראש בורוסיה דורטמונד האנס יואכים ואצקה ועוד.

"אנחנו נתמוך ונעודד אתכם ובמידת הצורך גם נגן עליכם מניכור או כל תופעה אחרת. אתם עושים את הדבר הנכון ואנחנו בצד שלכם", נכתב בהודעה שפרסמו השחקנים, "אפילו ב-2021 אין כדורגלן הומו מוצהר בכדורגל גברים. החשש מכך שיתקפו אתכם, ינדו אתכם או יסכנו את הקריירה שלכם היא כנראה משהו שעדיין מאיים עליכם".

קמפיין של כדורגלנים בגרמניה לעידוד יציאה מהארון. מתוך טוויטר, אתר רשמי
הקמפיין שמובילים הכדורגלנים/אתר רשמי, מתוך טוויטר

במקביל קפטן נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן לשעבר פיליפ לאהם התייחס לסוגייה בריאיון ל"בילד" ואמר: "כרגע, נראה לי שיש סיכוי נמוך מאוד ששחקן יכול לצאת מהארון בבונדסליגה ולצאת מזה בשקט. האחריות תהיה גדולה מדי והוא יספוג יותר מדי בגלל זה. מי יכול לשאת בכל זה?". לאהם, אגב, הופיע ב-2007 על מגזין להט"בי ואמר שיקבל בברכה שחקן שייצא מהארון בקבוצה שלו.

מקס קרוזה מאוניון ברלין אמר: "אני מבין אנשים שיפחדו להתמודד עם זה, אבל אם אחד מחבריי לקבוצה ייצא מהארון, אני אגן עליו מול כל האידיוטים שם בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully