וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראס הרצוג: "אירוח היורו בישראל יכול להיות פתרון טוב"

מאמן הנבחרת לשעבר דיבר על האפשרות שיתקיימו משחקים בארץ: "יש אצטדיונים, יש תשתיות. זו נסיעה מטורפת, אבל אולי עדיף"

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
"אבל אם היורו ישוחק ללא קהל? ישראל תהיה עדיפה במקרה כזה". הרצוג/רויטרס

מאמן נבחרת ישראל לשעבר אנדראס הרצוג דיבר היום (רביעי) על האפשרות שמשחקים ביורו הקרוב ייערכו בארץ. הדברים של הרצוג מגיעים בעקבות דיווחים ב"בילד" מוקדם יותר השבוע לגבי כך שישראל הציעה לאופ"א לארח את המשחקים בארץ בקיץ הקרוב.

"מדינת ישראל שוכנת בדרום", אמר הרצוג, "בשביל אוהדים מסקוטלנד למשל, זו תהיה נסיעה מדהימה. אבל אם היורו ישוחק ללא קהל? ישראל תהיה עדיפה במקרה כזה". הרצוג הוסיף: "מבחינת החיסונים, ישראל נמצאת במקום טוב כמו מדינות אחרות. יש גם אצטדיונים יפים מאוד כמו האצטדיון העירוני בחיפה, אצטדיון בלומפילד בתל אביב ואצטדיון טרנר בבאר שבע. אני יכול לדמיין את זה. גם מבחינת הנסיעות יהיה מדובר בנסיעות קצרות מאוד ויש תשתיות מוכנות".

הרצוג דיבר על הזמן שלו בישראל ואמר: "הייתי בישראל במשך שנתיים, ביליתי טוב שם ואני עוקב אחרי מה שקורה שם מקרוב. בגלל הקורונה והקשיים בהבאת המשפחה שלי מאוסטריה, זה היה לא מספיק בטוח בשבילי. בגלל זה ויתרתי על התפקיד". הרצוג דיבר גם על עתידו ואמר: "עד כה אימנתי רק בנבחרות, אבל ברור שלאמן קבוצה זה משהו שתמיד קוסם לי. אני אפילו לא רוצה לחייב את עצמי לליגה מסוימת. זה צריך להיות במועדון מסודר ולא במקום עם הרבה בלגן שיש בו יותר ויכוחים מכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully