וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: דניל מדבדב ניצח את סטפנוס ציציפאס והעפיל לגמר

הרוסי המדורג רביעי נחלץ משבירה במערכה השלישית בדרך לניצחון 4:6, 2:6, 5:7. יפגוש בגמר הגדול בראשון את נובאק דג'וקוביץ' בתקווה להשיג תואר גראנד סלאם ראשון בקריירה

הטניסאי הרוסי דניל מדבדב. רויטרס
היריב הבא: דג'וקוביץ'. מדבדב/רויטרס

סטפנוס ציציפאס היווני רשם את אחד ההישגים הגדולים בקריירה שלו, אם לא הגדול שבהם, כשהצליח לחזור מפיגור של שתי מערכות לניצחון מול רפאל נדאל בדרך לחצי הגמר. אלא שדניל מדבדב, הרוסי הנפלא שמדורג רביעי לא הותיר שום מקום לקאמבקים וניצח היום (שישי) 4:6, 2:6, 5:7 בחצי הגמר בדרך למפגש לוהט עם נובאק דג'וקוביץ' ביום ראשון בגמר המרתק.

הטניסאי היווני סטפנוס ציציפאס. רויטרס
לא הצליח לעשות קאמבק כמו מול מול נדאל ציציפאס/רויטרס

הרוסי, שהשיג ניצחון שישי בשבעה מפגשים מול היוונים, שלט במשחק הזה מפתיחתו. הוא השיג שבירה אחת במערכה הראשונה ושתי שבירות במערכה השנייה. המערכה השלישית נפתחה עם שבירה מהירה של מדבדב, שעלה ל-0:3. אלא שהיווני הצליח לכפות שבירה ראשונה במשחק ועלה ל-3:4 במערכה. אלא שבמצב של 5:5 במערכה המכרעת, מדבדב סיפק ווינר אדיר כדי לשבור בדיוק בזמן בדרך לניצחון 5:7 ו-0:3 במשחק כולו שארך קצת יותר משלוש שעות.

זה היה הניצחון ה-20 ברציפות של מדבדב, שיכול להפוך לרוסי הראשון שזוכה בגראנד סלאם מאז שמאראט סאפין עשה זאת, גם כן באוסטרליה עם ניצחון בגמר 2005 על לייטון יואיט. כאמור, מדבדב יפגוש בגמר ביום ראשון את נובאק דג'וקוביץ' בתקווה להכריע את השליט ולזכות לראשונה בקריירה בטורניר גראנד סלאם. זה הגמר השני של מדבדב בגראנד סלאם מאז ההפסד לנדאל בגמר ארה"ב ב-2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully