וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה תוספת תקציב של 6 מיליון שקל לכדורסל הנשים

משרד התרבות והספורט אישר את הוספת התקציב לחיזוק מעמד השחקנית הישראלית. יו"ר המנהלת: "צעד חשוב בדרך לשוויון מגדרי"

שחקנית מכבי אשדוד בכדורסל שי דורון. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
תוספת תקציב משמעותית. שי דורון/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

קבוצות ליגת העל לנשים בכדורסל קיבלו היום (רביעי) מאות אלפי שקלים, במסגרת התכנית לעידוד מעמד השחקנית הישראלית, תקציב שחולק עד כה לקבוצות הגברים בלבד בענפי הכדורסל והכדורגל.
במסגרת התקציב שיחולק לראשונה, תקבל כל קבוצת נשים בליגת העל בכדורסל סכום של עד 600
אלף שקל עוד העונה. מדובר בסכום כולל של כ-6 מיליון שקל לעונה, כשהיום כבר העביר משרד התרבות והספורט לקבוצות כ-3 מיליון שקל.

יצויין כי גם קבוצות כדורגל הנשים מקבלות בממוצע של כ-300,000 שקל, וכל זאת כנגד עמידה בקריטריונים שונים כגון מספר השחקניות הישראליות על המגרש, איכות הצוות המקצועי והשקעה בקבוצות הנערות. לשם השוואה, בשנה שעברה קיבלו קבוצות כדורסל הנשים בליגת העל
כ-67 שקל בלבד וקבוצות כדורגל הנשים לא זכו לתקציב כלל בעוד קבוצות הגברים בענפי הכדורגל והכדורסל קיבלו סכום כולל של כ 14 מיליון שקל.

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל קניסטר בר-דוד: "במשך שנים רבות השקיעה המדינה מאות מיליוני שקלים בספורט הגברים בלבד. אחד היעדים שהצבתי לעצמי כשנכנסתי לתפקיד, הוא לשנות את התמהיל הזה, ולפתוח גם לנשים את האפשרות להשתלב כמקצועניות, ברמה הגבוהה ביותר, בענפי הכדור בישראל. היום אנחנו מתחילים לראות את השינוי אך לפנינו עוד דרך ארוכה. אני רוצה להודות לשר התרבות והספורט חילי טרופר על השותפות לדרך ועל הנכונות להשקיע בשחקניות הישראליות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully