וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אנאדולו הלוהטת התעללה באולימפיאקוס, שיא שלילי נוסף לחימקי

הטורקים הביסו 53:76 לאחר שספגו 27 נקודות בשלושה רבעים. הרוסים הובסו 89:67 על ידי באסקוניה וסופרים כבר 16 הפסדים רצופים. שאראס הביס את האקסית

תקציר ה-93:103 של ברצלונה על מלאגה/ספורט1

אחרי פגרה של שבוע חזרה הערב (חמישי) היורוליג. ברצלונה הביסה 62:86 את ז'לגיריס קובנה, אנאדולו אפס הביסה 53:76 את אולימפיאקוס וחימקי מוסקבה האומללה הובסה 89:67 על ידי באסקוניה.

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
הביס את האקסית. יאסיקביצ'יוס/GettyImages, Quality Sport Images

ברצלונה - ז'לגיריס קובנה 62:86

שרונאס יאסיקביצ'יוס חגג מול האקסית במשחק שהיה צמוד עד לסיום הרבע הראשון. את הרבע השני והשלישי ניצחה בארסה בתוצאה כוללת של 23:47 (!) ולמעשה הכריעה את המשחק בשני רבעים אלו. קורי היגינס ופייר אוריולה (7 ריבאונדים) הוליכו את קלעי הקטלאנים עם 19 נקודות כ"א, כשברנדון דיוויס הוסיף 12 מהספסל. בצד השני, בז'לגיריס אף שחקן לא קלע בספרות כפולות כשנייג'ל הייז הוליך את קלעי המפסידה עם 9 נקודות. ברצלונה חוזרת לנצח לאחר ההפסד לאנאדולו אפס, והיא ממשיכה להוליך את טבלת היורוליג עם 17 ניצחונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס. Shane Larkin, GettyImages
אנאדולו כבר עם ניצחון שישי בשבעה משחקים. לארקין/GettyImages, Shane Larkin

אנאדולו אפס - אולימפיאקוס 53:76

הקבוצה של ארגין עתמאן מתחילה להזכיר שוב את הקבוצה הנפלאה מהעונה שעברה. הטורקים פתחו רע את המשחק וראו את האורחת בורחת ל-11:26 מדהים בתום הרבע הראשון. כיצד הגיבה אנאדולו? עם רבע שני אותו ניצחה 8:32 (!) וספגה 27 נקודות בשלושת הרבעים האחרונים של המשחק לאחר שספגה 26 ברבע הראשון! שיין לארקין הוליך את קלעי המנצחת עם 21 נקודות מהספסל כשבריאנט דאנסטון הוסיף 15 ו-7 ריבאונדים. ניצחון שישי בשבעה משחקים לאנאדולו, לעומת אולימפיאקוס שממשיכה בתקופה הרעה וסופרת שישה הפסדים רצופים.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה עם סטפן יוביץ'. דני מרון
עוד ערב אומלל. שבד/דני מרון

חימקי מוסקבה - באסקוניה 89:67

הקבוצה הרוסית שברה שיא שלילי של רצף הפסדים עם ה-16 שלה ברציפות (גלאטסראיי הפסידה ב-15 ברציפות ב-2015/16) והיא ממשיכה גם לשבור שיאי אומללות וחוסר התאמה למפעל. באסקוניה סימנה וי מול הקבוצה שכל הקבוצות מסמנות עליה וי ושיפרה את מאזנה ל-13:12. שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל המנצחת: יוסופה פאל בלט עם 14, 9 ריבאונדים ו-2 חסימות, לוקה וילדוסה (6 ריבאונדים), זוראן דראגיץ' ורוקאס גידרייטיס (6 ריבאונדים) הוסיפו 13 כל אחד, אלכס פטרס וטדאס סדקרסקיס קלעו 11 כל אחד. את המפסידה הוביל כמובן אלכסיי שבד עם 16 נקודות ו-10 אסיסטים, ג'ורדן מיקי קלע 13, איגור ויאלצב תרם 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully