וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אנס מחאמיד כבש ב-2:6 המדהים של וינטרטור על באזל

החלוץ נכנס בדקה ה-77 וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-86, כשקבוצתו סיפקה תוצאה סנסציונית בדרך לרבע גמר הגביע. ניצחון לנאתכו בליגה, הרוש ראה מהספסל מהפך אדיר של הירנביין בגביע

תקציר ה-2:2 של פ.ס.וו איינדהובן עם דן האח/ספורט1

אנס מחאמיד כבש הערב (רביעי) את שערו הראשון העונה במדי וינטרטור, שהשיגה תוצאה היסטורית בדרך לרבע גמר הגביע השוויצרי עם 2:6 על מועדון הפאר של פ.צ. באזל, ועוד בסט. יקוב. החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-77 כשקבוצתו הובילה 0:5, באזל צימקה עם שני שערים מהירים, ובדקה ה-86 מחאמיד סגר עניין עם השישי. כאמור, זה שער הבכורה שלו ב-2020/21, אחרי שכבש חמישה שערי ליגה ועוד שניים בגביע בעונה הקודמת.

וינטרטור אמנם הופיעה כקבוצה המארחת, אבל המשחק נערך בסט. יקוב, וזו הפעם הראשונה שבאזל סופגת שישייה באצטדיונה הביתי מאז 1964, אז סרבט ז'נבה עשתה את זה. ברצלונה וריאל, באיירן מינכן ופ.ס.ז', שתי הקבוצות של מנצ'סטר - כולן ביקרו שם במהלך השנים, והיחידה שהצליחה לעשות את זה היא דווקא וינטרטור.

* אחרי הפנדל המדויק ביום שישי לרשת נובי פזאר, ביברס נאתכו פתח בהרכב של פרטיזן בלגרד, שניצחה 0:1 בחוץ את יאבור ונותרה מרחק שש נקודות מהכוכב האדום בלגרד, לה משחק פחות. קפטן נבחרת ישראל הוחלף בדקה ה-56, כשאת שער הניצחון כבש המגן סלובודן אורושביץ' בדקה ה-14. נאתכו הבקיע העונה שישה שערים בליגה הסרבית והוסיף שניים בליגה האירופית.

* סוף פודגוראנו השלים 90 דקות במדי קבוצת הנוער של רומא, שסיימה ב-2:2 בחוץ מול קליארי. זה היה תיקו ראשון של מוליכת הליגה לנוער באיטליה, כשיתרונה על פני אינטר עומד על ארבע נקודות אחרי 10 משחקים.

עוד בוואלה!

בישול ופציעה לדור מיכה בניצחון אנורתוזיס

לכתבה המלאה
ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. GettyImages
שישה שערי ליגה עד כה. ביברס נאתכו/GettyImages

* אריאל הרוש ישב על הספסל של הירנביין וצפה בחבריו מבצעים מהפך מדהים בדרך לחצי גמר הגביע ההולנדי. פיינורד הובילה 1:3 בחוץ, אבל איבדה בדקה ה-66 את הקפטן סטיבן ברחהאוס שהורחק ובדקה ה-81 החל הבליץ של המארחת. בנימין ניגרן השבדי צימק 10 דקות לאחר שנכנס כמחליף, סים דה יונג השווה בדקה ה-86 וניגרן השלים צמד בזק בדקה ה-88 וקבע מפגש עם אייאקס בחצי הגמר.

* סלטיק, עדיין ללא ניר ביטון הפצוע, ניצחה 0:1 את אברדין בליגה הסקוטית, אבל היא עדיין רחוקה 15 נקודות מריינג'רס הבלתי מנוצחת שנראית בדרך הבטוחה לזכייה באליפות ראשונה אחרי עשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully