וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: שני הנדבקים שוב יצאו שליליים וישובו לאימונים

השניים קיבלו תשובה שלילית שנייה ברציפות ויצטרפו להכנות לקראת רומניה. ספנסר וייס: "לייצג את מדינת ישראל באמצעות המשחק שאני כל כך אוהב זה כבוד אדיר"

שחקן נבחרת ישראל ספנסר וייס. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
נרגש. וייס/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

שני השחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה בנבחרת ישראל קיבלו היום (רביעי) תשובה שלילית בבדיקה השלישית שערכו, ועל כן יוכלו לשוב להצטרף לאימונים לקראת המשך מוקדמות יורובאסקט 2022. כזכור, השניים נמצאו חיוביים בבדיקה הראשונה ושליליים בשנייה, אך בהתאם לנהלים, לא הורשו להתאמן עד אשר יימצאו שליליים בשלילית. כעת יוכלו להצטרף להכנות לקראת המשחק מול רומניה ביום שישי הקרוב.

אחד המצטרפים החדשים לסגל נבחרת ישראל בחלון הנוכחי הוא ספנסר וייס, שכבר שיחק בנבחרת העתודה של ישראל לפני כחמש שנים ועכשיו הוא חלק מהנבחרת הלאומית. לקראת הופעות הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת סיפר היום (רביעי) וייס: "זה כבוד אדיר עבורי להיות חלק מהנבחרת. אני נרגש מאוד לשחק עם השחקנים שראיתי אותם לאורך המסלול של המשחקים במוקדמות אליפות אירופה. הם שיחקו נהדר עד עכשיו, מאוד מחוברים ואני מאושר להיות חלק מזה".

"לשחק בנבחרת עד גיל 20, היתה חוויה פותחת עיניים עבורי לעולם של הכדורסל המקצועני", הוסיף שחקן הפועל באר שבע. "עכשיו זה מרגיש נהדר לשחק עם חלק מאותם שחקנים בנבחרת הבוגרת. לייצג את מדינת ישראל באמצעות המשחק שאני כל כך אוהב זה כבוד אדיר. אעשה הכל כדי לעזור בכל דבר שאני יכול. הנבחרת הזו משחקת ברמה הכי גבוהה שיש, הם יחד הרבה שנים ואני מקווה לעמוד ברמה ולתרום לנבחרת. זה ממש ככה. כולם נחמדים מאוד, ברמה גבוהה ואני מכיר חלק מהם הרבה זמן. גם כשאתה משחק נגד שחקנים בליגה אתה הופך למכיר ומיודד אז הקליטה באמת היתה קלה".

על עודד קטש אמר הגארד: "לשחק נגדו תמיד היה קשה. הוא הביא את משחק הפיק-אנד-רול לרמה הטובה ביותר שאני מכיר. הוא מאמן חכם שמפרק את המשחק לנקודות קטנות מאוד מדויקות. לשחק תחתיו זה כבוד וגם מאוד מאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully