וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא כרטיסים צהובים למחזור אחד למאמנים בליגת העל

17.2.2021 / 9:20

בכר, לוזון, קלינגר, רפואה וקורצקי ספגו במחזור בו נשלפו 3 כרטיסים נוספים לעבר אנשים על הספסל. 5 צהובים שווים הרחקה

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

יבול חסר תקדים של שמונה כרטיסים צהובים לעבר ספסלי קבוצות ליגת העל במחזור האחרון. חמישה מאמנים: ברק בכר, גיא לוזון, ניר קלינגר, קובי רפואה ומנחם קורצקי, ספגו כרטיסים צהובים במחזור האחרון. כרטיס צהוב נשלף גם לעוזרו של ניר קלינגר בהפועל תל אביב, סלים טועמה, ועוד שני צהובים נשלפו למנהלי קבוצות במשחקים נוספים. בנוסף לכך צריך להזכיר שמאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד צפה במשחק מהיציע אחרי שהורחק מול בית"ר ירושלים במחזור הקודם עם שני כרטיסים צהובים.

מדובר בתופעה חדשה באיגוד השופטים שנובעת מהדרישה הבלתי מתפשרת באיגוד השופטים לחסל את תנועות הזלזול וההערות מצד המאמנים והספסלים. העניין מתחדד דווקא כשאין קהל במגרשים. באיגוד מדברים על כך שהמצלמות שהתמקדו הרבה בקהל, עברו בעת הזו לתת עוד תיעוד מהספסלים ומעבר לכך זה שאין אוהדים ביציעים מוביל לכך שהשופטים שומעים כל הערה שנזרקת לעברם ולעתים המאמנים חוצים את הגבולות כפי שהיה במחזור האחרון.

יש לציין כי גם למאמנים נספרים הכרטיסים הצהובים ובדומה לשחקנים, גם הם סופגים השעיה אוטומטית אחרי חמישה כרטיסים צהובים ובהמשך אחרי הכרטיס התשיעי.

השופט דוד פוקסמן שולף כרטיס צהוב למאמן מכבי חיפה ברק בכר. אדריאן הרבשטיין
ברק בכר סופג צהוב מוקדם יותר העונה/אדריאן הרבשטיין

באיגוד החליטו שהשופט ארז פפיר ינהל את משחק הגביע המרכזי והטעון בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב ביום ראשון. כזכור במשחקי גביע המדינה רק משלב רבע הגמר מאושר שימוש בואר.
אוראל גרינפלד וצוותו יערכו מחר ניסוי אחרון במשחק הליגה בין בית"ר ירושלים לבני סכנין לפני היציאה בשבוע הבא לשפוט משחק במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully