וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אליניב ברדה צפוי לאמן גם מול מכבי תל אביב

17.2.2021 / 12:31

בין אלונה ברקת לרוני לוי קיימים פערים כספיים וגם מחלוקות על סעיפים מסויימים, מימר עדיין על הפרק, וגם במקרה שמאמן חדש יחתום לפני משחק הגביע ביום ראשון עוזר המאמן צפוי להמשיך על הקווים מול האלופה

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 1

אלונה ברקת עדיין במגעים לגבי מינוי המאמן להפועל באר שבע . כפי שהדברים נראים כעת אליניב ברדה יעמוד על הקווים גם מול מכבי תל אביב במשחק גביע המדינה ביום ראשון. ברדה ומאור מליקסון מעבירים את האימונים השבוע וקרוב לוודאי שגם ביום ראשון ברדה יהיה המאמן במשחק בטרנר.

פערים כספיים ומחלוקות על סעיפים מסויימים בחוזה, עדיין מונעים מבאר שבע ורוני לוי להתאחד. במועדון שמתכונן למשחק הגביע מול מכבי תל אביב ביום ראשון, מעריכים הבוקר שיש ללוי סיכוי טוב להתמנות למאמן הקבוצה ב-24 השעות הקרובות, אבל מדברים גם על עניינים שעדיין צריך לפתור. המאמן שנפגש שלשום (שני) בערב עם אלונה ברקת וקיבל הצעה כספית לעונה וחצי, ממתין להמשך המשא ומתן כאשר קיימים כאמור גם נושאים מהותיים נוספים שעדיין נמצאים במחלוקת.

במקביל, ברקת חושבת ברצינות רבה על שרון מימר שאותו היא גם מעריכה. מימר לא מתנה את הגעתו בחוזה לעונה וחצי וזה יכול לתת לו נקודות זכות במירוץ לתפקיד.

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי. דני מרון
ממתין להמשך המו"מ. לוי/דני מרון

בתוך כך מנסים בקבוצה כבר לחשוב על ההרכב מול מכבי תל אביב בגביע המדינה ויש המון חוסרים. אור דדיה שנבדק אתמול בכתפו פעם נוספת, ייעדר כמה שבועות. גם דוד קלטינס המוצהב יחמיץ את המשחק וכך גם סינטאיהו סלליך ואלטון אקולטסה הפצועים. ז'וזואה ייעדר ממשחק נוסף עקב תקרית היריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully