וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ שוב מרוצה: "רבים ציפו שנפסיד, זה המשחק לו היינו זקוקים"

ליברפול ניצחה את ר.ב. לייפציג 0:2, לשמחת מאמנה: "החבר'ה הוכיחו למה הם מסוגלים". נאגלסמן: "הגומלין לא יהיה בלתי אפשרי"

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
נושם לרווחה. קלופ/רויטרס

לא מעט חיוכים נרשמו אמש (שלישי) בקרב שחקני ליברפול לאחר שהמייטי רדס השיגו ניצחון חוץ 0:2 על ר.ב. לייפציג במסגרת המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. השחקנים של יורגן קלופ ניצלו עד תום את מה שהגנת המארחת נתנה להם, כשמוחמד סלאח כבש ראשון (53) לאחר טעות קשה של מרסל זאביצר, וסאדיו מאנה הכפיל כעבור חמש דקות, כשהפעם היה זה מוקיאלה ששגה. לייפציג המתוסכלת יכולה הייתה לצאת עם תוצאה טובה יותר, אך החמיצה ברשלנות ותנסה לעשות קאמבק הרואי בגומלין שייערך ב-10 במרץ באנפילד.

"רבים ציפו שנפסיד שוב בגלל המצב בו אנחנו נמצאים, אבל החבר'ה דאגו שזה לא יקרה ואני שמח מאוד", אמר יורגן קלופ בסיום. "זה המשחק שרצינו, זה המשחק לו היינו זקוקים. לייפציג יכולה להיות מפלצת, היא דורסת קבוצות, אבל שלטנו בה בצורה נהדרת. היינו חזקים מאוד במשך שנתיים והשנה יש לנו קצת בעיות, זה נורמלי, אבל החבר'ה שלנו הוכיחו למה הם מסוגלים והשיגו את התוצאה לה קיווינו. זה רק המשחק הראשון".

הבלם החדש אוזאן קאבאק, שסייע לליברפול לשמור על רשת נקייה, הוסיף: "זה מיוחד מאוד עבורי - פעם ראשונה רשת נקייה וניצחון ראשון בליברפול. שיחקנו טוב, התמודדנו עם כל האתגרים והניצחון הזה מוצדק. זה היה משחק מאוד מרשים מצידנו".

מוחמד סלאח שחקן ליברפול עם רוברטו פירמינו, קרטיס ג'ונס. רויטרס
עצרו את הסחף. סלאח עם פירמינו וקרטיס ג'ונס/רויטרס

בצד המפסיד, הודה יוליאן נאגלסמן: "ההבדל הגדול הוא שהם כבשו משתי ההזדמנויות שלהם, ולנו היו שלושה מצבים מצוינים ולא היינו מספיק מדויקים. נענשו על הטעויות, וברמות כל כך גבוהות זה רק מתבקש. אבל היתה לנו הופעה טובה, תהיה משימה קשה אבל לא בלתי אפשרית בגומלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully