וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצגה, קיליאן אמבפה מצהיר: "עכשיו אני אפילו יותר שמח להיות בפ.ס.ז'"

כוכב ה-1:4 של פ.ס.ז' על ברצלונה חגג את הניצחון הגדול עם התייחסות לעתידו: "תמיד אמרתי שאני מרוצה כאן". גריזמן טוען ש"כל שנותר הוא ליהנות משחקן שיגיע לרמה של מסי ורונאלדו", ג'ו קול כבר מכריז עליו כטוב בעולם. ניימאר התמוגג: "פארדס מפלצת". המספרים והתגובות

הנקמה הושלמה. פ.ס.ז' הנחילה אמש (שלישי) לברצלונה תבוסה מהדהדת, עם 1:4 גדול בקאמפ נואו במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, במשחק שסימן את חילופי השלטון בכדורגל העולמי: קיליאן אמבפה היה בלתי ניתן לעצירה עם שלושער ענק, בעוד ליאו מסי אמנם כבש את השער הראשון במשחק בפנדל מפוקפק, אבל שוב נראה מתוסכל ורחוק משיאו.

אמבפה היתל בהגנה החלשה של ברצלונה פעם אחר פעם, כשתמונות של ג'רארד פיקה המזדקן מנסה לעצור את המהירות המסחררת שלו הופכות לויראליות במהלך המשחק. מואיז קן הוסיף בדקה ה-70 והעמיק את ההשפלה של ברצלונה, שתנסה לעשות שוב את הבלתי ייאמן בגומלין בפריז ב-10 במרץ - למרות שנראה שהיא כבר חפרה לעצמה בור עמוק מדי.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן חוגג. רויטרס
לקח את הכדור הביתה. אמבפה/רויטרס

פיקה האומלל מנסה לעצור את אמבפה

התגובות

כוכב הניצחון קיליאן אמבפה אמר בסיום: "זה היה משחק חשוב מאוד עבורנו. רצינו לנצח, ועשינו את זה בסטייל". אמבפה אף התייחס לעתידו ואמר ש"החולצה של פ.ס.ז' יקרה לליבי. יהיה מטופש להחליט על עתידי על סמך משחק אחד. האמת היא שאני מנסה לחשוב על הטווח הארוך. אל תקשיבו למה שאומרים בתקשורת הספרדית, מדובר בשטויות. תמיד אמרתי שאני מאושר כאן, והמשחק הזה בהחלט הופך יותר לעוד יותר שמח להיות חלק מהקבוצה הזאת".

אמבפה אמר ש"אני תמיד מנסה לתת את הכי טוב שלי, ולא תמיד זה מצליח, אבל אם יש משהו שלמדתי בחיים, זה שאף פעם אסור להסתתר. היום העבודה הקשה שלי השתלמה".

אמבפה החמיא למאוריסיו פוצ'טינו, שחגג ניצחון גדול על הקווים. "הוא עושה עבודה נפלאה, וממשיך מאותה נקודה שבה תומאס טוכל הפסיק. אנחנו עדיין לא בשיא שלנו, אבל היום היינו קרובים לשם. עדיין אנחנו צריכים להתקדם ולהמשיך להשתפר".

מאוריסיו פוצ'טינו ניסה לשמור על קור רוח ואמר בסיום: "בכל משחק אנחנו מנסים למצוא יציבות. שיחקנו טוב, עבדנו כמו שצריך על המגרש ואנחנו מרוצים מהתוצאה, כמובן, אבל זה לא אומר שנאבד את הצניעות שלנו. יש לנו משחק חשוב ביום ראשון נגד מונאקו, הליגה הצרפתית חוזרת, וכן, מחכה לנו משימה לא קלה גם במשחק הגומלין מול ברצלונה".

על אמבפה אמר פוצ'טינו: "אין ספק שהוא כבר נמצא בטופ העולמי. למרות גילו הצעיר, הוא כבר הספיק לעשות הרבה דברים גדולים בקריירה. בכל מקרה, אסור לשכוח שלברצלונה גם יש שחקנים גדולים, ונצטרך לשמור על אותה אינטנסיביות גם במשחק הגומלין".

פוצ'טינו סיפר על השיחה שניהל עם אמבפה באימון המסכם לקראת המשחק. "הוא ניגש אליי ושאל אותי, 'כמה פעמים ניצחת בקאמפ נואו?'. אמרתי לו, 'רק פעם אחת'. הוא אמר: תזכור, מחר תהיה הפעם השנייה שלך. בגלל זה הוא שחקן על".

עוד בוואלה!

שמינית גמר ליגת האלופות: פריז סן ז'רמן הביסה 1:4 את ברצלונה בחוץ

לכתבה המלאה

כך ניימאר הגיב לפנדל המפוקפק שנשרק לזכות ברצלונה, לפני שמחק את הציוץ

וכך הוא הגיב בסיום

ברחבי העולם היללו את אמבפה. אנטואן גריזמן הודה ש"כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לשבת וליהנות כשאנחנו צופים באמבפה משחק כדורגל, כי לפ.ס.ז' יש שחקן שהולך להיות ברמה של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו". גריזמן הוסיף ש"אני שמח מאוד בשביל קיליאן. הוא ספג הרבה ביקורות, אבל זה מה שקורה כשאתה הופך להיות מישהו או משהו. כששחקן גדול משחק פחות גדול, הוא סופג ביקורות בקלות".

פרשן הטלוויזיה האנגלית ושחקן העבר ג'ו קול הגדיל לעשות כשהכריז על אמבפה כשחקן הטוב בעולם.

גם ניימאר התמוגג מהניצחון, וצייץ: "איזה משחק! כולם היו טובים מאוד, ופארדס היה מפלצת".

כובש נוסף של פ.ס.ז' היה מואיז קן, ששוב העמיד את אברטון שויתרה עליו רק לאחרונה על טעותה. "אני מקווה שרוברטו מאנצ'יני צפה במשחק", אמר בחיוך והעביר מסר למאמן נבחרת איטליה. "וראטי ופלורנצי עזרו לי להשתלב כאן בקלות, וצוות האימון עוזר לי מאוד גם כן. זה היה ערב בלתי נשכח".

המספרים

* קיליאן אמבפה הפך לשחקן השני בתולדות ליגת האלופות שכובש שלושער נגד ברצלונה במשחק נוקאאוט.

* אמבפה הפך לכובש השלישי בטיבו בתולדות פריז סן ז'רמן, עם 111 שערים. בכך הוא עקף את פאולטה (109) ונותר רק מאחורי אדינסון קבאני (200) ולזאטן איברהימוביץ' (156).

* אמבפה עקף את זינדין זידאן בטבלת הכובשים הצרפתים בשלבי נוקאאוט בליגת האלופות, עם 9 כיבושים. רק תיירי עם 12 וקארים בנזמה עם 18 מדורגים מעליו.

* מואיז קן כבש משחק שלישי ברציפות, והגיע ל-14 שערים במדי פ.ס.ז' מאז שהועזב על ידי אברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully