וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל חוזר לדרמה: "נסעתי ברכב, ופתאום הרגשתי קוצר נשימה וכאבי ראש"

רכז מלאגה שמתאושש מקריש דם בליבו אחרי שחלה בקורונה, מקווה לחזור למגרשים מוקדם מהצפוי ואמר לרדיו 103: "מאמין שאחזור כבר באמצע מרץ"

גל מקל חוזר לדרמה שבעקבות הידבקותו בקורונה, ולסיבוכים שנוצרו לאחר מכן. כזכור, רכז מלאגה ונבחרת ישראל מתאושש מקריש דם בלב שנוצר לאחר שהתגלה כחולה בנגיף. מקל מושבת בחודשים האחרונים, אולם מספר שחזרתו למגרשים עשויה לקרות מוקדם מהצפוי.

"חזרתי להתאמן בשבועות האחרונים ואני מעלה לאט לאט את הקצב. יכול להיות שאחזור מוקדם מהצפוי", אמר מקל לרדיו 103. "קיבלתי עוד חוות דעת בארץ שיכולה לעזור לי. יכול להיות שאגיע לארץ לבדיקות נוספות, ואני מקווה לחזור באמצע מרץ למגרשים".

האזינו לראיון של מקל

גל מקל שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. ShutterStock
עדיין מתאושש. מקל/ShutterStock

מקל נזכר בהשפעות הקשות של הקורונה על גופו. "הייתה לי חולשה, איבדתי את חוש הטעם והריח ואחרי שבועיים הרגשתי קצת יותר טוב. חזרתי להתאמן, אבל באותו ערב, אחרי שעברתי כבר את כל התסמינים, נסעתי ברכב ופתאום הרגשתי קוצר נשימה. אחר כך התחילו כאבי ראש וחולשה. אבחנו לי קריש דם בריאה שנוצר כשתוצאה מהקורונה. בארץ קצת חולקים על האבחנה הזאת, אבל אני מקבל טיפול תרופתי של מדללי דם כבר יותר מחודש, ומאוד יכול להיות שאפסיק אותם בתוך כמה שבועות ואחזור למגרשים".

מקל יודע שצפוי לו תהליך הדרגתי של חזרה לכושר. "לי לקח חודשיים עד שהרגשתי ממש בסדר, עד שהרגשתי שאני יכול להתאמן. על זה צריך לבנות כושר. אני במרחק של שבוע עד 10 ימים עד להגיע לכושר משחק".

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully