וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: המשחק של מכבי תל אביב מול אנאדולו יתקיים ב-16 במרץ. מול קהל?

16.2.2021 / 14:13

הנהלת היורוליג הודיעה על מועדי המשחקים שנדחו, על אף שטרם התקבלה הודעה על מועד המשחק מול חימקי. הצהובים תוהים האם יוכלו להכניס קהל

שחקן ריאל מדריד אלכס טיוס מול שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר. דני מרון
נתראה בהיכל? האנטר/דני מרון

הנהלת היורוליג הודיעה היום (שלישי) על התאריכים החדשים למספר משחקים שנדחו בגלל מגבלות הקורונה, כולל משחקה של מכבי תל אביב, שכזכור נדחה מאחר שהאלופה הישראלית לא קיבלה אישור לארח בתל אביב את יריבתה לאור סגירת שדה התעופה בן גוריון בעקבות הסגר שהטילה הממשלה.

וכך, המשחק של מכבי תל אביב מול אנאדולו אפס (מהמחזור ה-23) יתקיים ביד אליהו ב-16 במרץ בשעה 19:30 - יומיים בלבד לני המשחק מול וילרבאן ביום חמישי באותו שבוע. למשחק של מכבי תל אביב נגד חימקי מוסקבה (מהמחזור ה-24) עדיין לא נקבע תאריך. מכבי תל אביב תעקוב בעניין אחר ההוראות והאישורים של משרד הבריאות ומשרד הספורט בנוגע לאפשרות לארח משחקים עם קהל, כשעל פי ההודעה מאתמול של שר הספורט, ביום הראשון הקרוב תאושר כניסה של 300 אוהדים לאירועי ספורט באולמות סגורים, ואילו ב-9 במרץ אמורה להתחיל הפעימה השנייה, שבה יתאפשר להכניס בין 1,000 ל-3,000 איש.

כמו כן הנהלת המפעל הודיעה שהמשחק בין זניט סנט פרסבורג מול ארמאני מילאנו (עוד מהמחזור החמישי) ייערך ב-22 בפברואר (20:00). המשחק בין ז'לגיריס לכוכב האדום (מהמחזור ה-24) יתקיים ב-23 בפברואר (20:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully