וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיין אולימפי לשעבר נעצר באוסטרליה. החשד: ניהל רשת סמים במיליוני דולרים

סקוט מילר, שזכה בשתי מדליות באטלנטה ומאז הסתבך בפרשיות, התמכרויות וזוגיות שנגמרה בטרגדיה, חשוד שהפעיל סינדיקט באוסטרליה: "הפיץ מוות וייסורים"

השחיין האולימפי לשעבר סקוט מילר. AP
היה לו עתיד מבטיח. מילר/AP

סקוט מילר, שחיין אולימפי לשעבר, נעצר אתמול (שני) באוסטרליה אחרי שהמשטרה מצאה בביתו לכאורה סמים בשווי 2 מיליון דולר שמוחבאים בנרות. מילר, 45, נעצר בפשיטה על ביתו שבסידני, ועל פי החשד הוא הפעיל סינדיקט סמים שהפיץ את הסם "אייס", הפופולרי באוסטרליה. בפשיטה על ביתו נמצא גם 1.5 ק"ג של הרואין, סמים אחרים ו-75 אלף דולר במזומן.

מילר זכה במדליית כסף במשחה ל-100 מטר פרפר באולימפיאדת אטלנטה 1996, והוסיף עוד מדליית ארד עם משחה השליחים של אוסטרליה ב-4X100. הוא זכה לפופולריות גדולה באוסטרליה, ב-1997 נבחר על ידי מגזין מקומי ל"רווק הכי מבוקש במדינה", אבל אחרי הפרישה חייו קיבלו טוויסט, וכללו שורה ארוכה של שערוריות ופרשיות.

הוא נחשב לשחיין כישרוני, עם פוטנציאל גדול, ייצג את אוסטרליה בתחרויות בינלאומיות, אך לראשונה הסתבך באטלנטה, כשנעצר מחוץ לבר אחרי קטטה. בהמשך נוקה מכל אשמה. במשחקים האולימפיים באטלנטה הוא קבע שיא אולימפי ב-100 פרפר במוקדמות, נחשב לפייבוריט לגמר, אבל הפסיד בגמר, בגלל בגלל שיריבו הרוסי ניצל פרצה בחוק שאפשרה במשחי הפרפר לצלול מתחת למים (בניגוד לחזה וחתירה), מה שהעניק לו יתרון גדול.

השחיין האולימפי לשעבר סקוט מילר, שארלוט דוסון. Patrick Riviere, GettyImages
סיפור עצוב. מילר ואשתו המנוחה/GettyImages, Patrick Riviere

אחרי אטלנטה הוא סבל מפציעה, נתפס על שימוש במריחואנה, והושעה למספר חודשים. ב-1999 הוא שוב עלה לכותרות בזכות נישואיו לשרלוט דוסון, מי שהייתה כוכבת בניו זילנד וכוכבת אופנה, אשת טלוויזיה פופולרית שהנחתה והשתתפה במספר תוכניות ריאליטי. הנישואים שלהם שרדו שנה אחת בלבד, וכמה שנים לאחר מכן היא נמצאה מתה, אחרי התמודדות ארוכה עם דיכאון. שבוע לאחר מותה מילר הופיע בתוכנית "60 דקות", וסיפר על הבעיות הנפשיות שלו, ואף הודה שגם הוא סובל מדיכאונות והתמכרות לסמים, שהרסו את חייו.

מהמשטרה נמסר אחרי המעצר ותפיסת הסמים: "על פניו הם נראו כמו נרות רגילים, אבל הם לא נעטפו בריחות, אלא במוות וייסורים. הם היו אמורים להפיץ מוות ואסונות למחוז, ואנחנו שמחים להודיע שתפסנו אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully