וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי סעיף יציאה: רן בן שמעון חתם על חוזה חדש לשלוש שנים וחצי במ.ס אשדוד

16.2.2021 / 10:32

המאמן שסוחף את הקבוצה לעונה נהדרת, קיבל חוזה חדש ש"אינו מאפשר יציאה למועדון אחר בארץ או מעבר לים". בן שמעון: "החיבור שלי כאן מהווה קרקע פוריה להצלחה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - בני סכנין 0:0/ספורט 1

בצל החיזורים ובעיצומה של עונה נהדרת, מ.ס. אשדוד הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של מאמן הקבוצה רן בן שמעון לשלוש וחצי העונות הקרובות. במועדון הבהירו שההסכם החדש אינו מאפשר יציאה למועדון אחר בארץ או מעבר לים ובכך הם שמו קץ לשמועות על מעבר אפשרי של בן שמעון להפועל באר שבע או קבוצות אחרות שהיו עשויות לפנות אליו.

רן בן שמעון. מ.ס אשדוד, אתר רשמי
"מקום מתאים לחזון המקצועי שלי". רן בן שמעון חותם/אתר רשמי, מ.ס אשדוד

בן שמעון אמר לאחר החתימה: "אני רוצה בתחילת דבריי להודות לג'קי בן זקן ומאיר אלמוזנינו על האמון והבחירה בדרך המשותפת. מרגיש שהם הכניסו אותי לא רק למועדונם, לא רק לביתם, גם לליבם. החיבור מהיום הראשון עם הבעלים הצוות והשחקנים היה קרקע פוריה להצלחת המועדון ומתאים לחזון המקצועי שלי. אני ממוקד ומצפה לאתגרים הגדולים שעומדים בפנינו בדרך המשותפת".

אשדוד של בן שמעון נמצאת בעונה נהדרת וממוקמת במקום השלישי רק אחרי מכבי תל אביב ומכבי חיפה. אשדוד ניצחה כבר העונה את הפועל באר שבע, מכבי חיפה ומכבי תל אביב והיא משחקת כדורגל התקפי ומהנה. באשדוד מקווים שיחד עם בן שמעון מצפה למועדון תקופה יפה וההצלחות יימשכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully