וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בכדורסל: שני הנבדקים החיוביים יצאו שליליים בבדיקה שנייה, אך לא יחזרו לאימונים

16.2.2021 / 14:50

אחרי החשש, הבדיקה החוזרת של אנשי הנבחרת נמצאה שלילית. השניים יישארו בבידוד ולא ישתתפו באימון, ברביעי בבוקר יעשו בדיקה נוספת. ישראל יצאה עם סגל של 12 שחקנים בלבד אחרי שעידן זלמנסון הושאר בארץ

חשש בנבחרת, והקלה: איגוד הכדורסל הודיע הבוקר (שני) כי בבדיקת קורונה שהתקיימה לנבחרת ישראל עם הגעתה לגילביצה שבפולין לקראת מוקדמות יורובאסקט 2022 התגלו שני נבדקים חיוביים. בהמשך היום שני השחקנים עברו בדיקה נוספת כדי לנסות ולאשר את הבדיקה המקורית - ובבדיקה השנייה התוצאה יצאה שלילית. השניים יישארו היום בבידוד ולא ישתתפו באימון. מחר בבוקר יעשו בדיקה נוספת.

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. אתר איגוד הכדורסל ibasketball.co.il, איגוד הכדורסל
הקורונה ממשיכה להפריע להכנות. קטש והשחקנים/איגוד הכדורסל, אתר איגוד הכדורסל ibasketball.co.il

הנבחרת יצאה אתמול בבוקר לפולין עם 12 שחקנים בלבד אחרי שעידן זלמנסון הורד מהמטוס כשאחד מבני משפחתו חלה בקורונה. בנבחרת החליטו שלא לקחת צ'אנס והשאירו את זלמנסון בארץ. כל שחקני הנבחרת, כולל השחקנים שהגיעו לבועה בפולין מאירופה, עברו בימים האחרונים שתי בדיקות קורונה טרם כניסתם לבועה, ויצאו שליליים.

בנבחרת, השוהה במלון בגילביצה, עדיין לא קיבלו הוראות כיצד עליהם לנהוג, אך במקרה דומה שנערך בבועה בספרד הוכנסה נבחרת רומניה לבידוד במלון, ויצאה רק למשחקים הרשמיים מבלי לערוך אימונים לפניהם. כל ארבע הנבחרות עברו את הבדיקה עם הכניסה לבועה, וגם במחנה הפולני התגלה שחקן חיובי לנגיף, והיום התגלה גם הוא כשלילי.

נבחרת ישראל, שכבר עלתה ליורובאסקט 2022, תשחק ביום שישי הקרוב נגד רומניה (18:30) וביום ראשון נגד נבחרת ספרד (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully