וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה את ניוקאסל 0:2 ועלתה למקום הרביעי, ליברפול ירדה למקום השישי

ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות לטוכל. ז'ירו כבש ראשון (31), ורנר קטע בצורת של 100 יום (39). 0:3 לווסטהאם על שפילד יונייטד

תקציר: צ'לסי - ניוקאסל 0:2/ספורט 1

המחזור ה-24 בפרמיירליג הגיע הערב (שני) לסיומו כשצ'לסי ניצחה את ניוקאסל 0:2 ועלתה למקום הרביעי. הבלוז המשיכו בהתאוששות תחת תומאס טוכל עם ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות והם נראים טוב מאוד, שמונה ימים לפני משחק ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד. קשה להגיד דברים דומים על המגפייז, שחזרו לקרקע אחרי ה-2:3 על סאות'המפטון בשבוע שעבר ויתארחו אצל מנצ'סטר יונייטד במחזור הבא בניסיון לברוח מהתחתית.

בדקה ה-20 קם אוליבייה ז'ירו מהספסל והחליף את טמי אברהם הפצוע, 11 דקות לאחר מכן כבר מצא את הרשת וחגג את שערו העשירי העונה, וה-90 בליגה האנגלית. בדקה ה-39 קטע טימו ורנר המאכזב בצורת של 100 ימים וקרוב ל-1,000 דקות וקבע את תוצאת הסיום.

שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
הבלוז שוב בטופ 4. צ'לסי חוגגת/רויטרס
תקציר ה-0:3 של ווסטהאם על שפילד יונייטד/ספורט1

מי שהחזיקה במקום הרביעי עד משחקה של צ'לסי היא ווסטהאם, שהמשיכה את העונה הנפלאה שלה עם 0:3 על שפילד יונייטד. הפטישים התאוששו במהרה מההפסד הדרמטי למנצ'סטר יונייטד בגביע בזכות שערים של דלקן רייס (41, בפנדל), איסא דיופ (58) וריאן פרדריקס (96), וכעת יתפנו לעסוק במשחק הבית מול טוטנהאם ביום ראשון הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully