וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק: "אני מודה למכבי נתניה שגרמה לי שוב לחייך מכדורגל"

מכבי נתניה הרשימה ב-1:4 על קרית שמונה, צדק נהנה מהבכורה: "כיף להרגיש חלק מקבוצה נחושה וצנועה". רפואה על התבוסה: "יש לי 200 אלף תירוצים אבל לא אגיד אפילו אחד"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה 4:1/ספורט 1

מכבי נתניה חגגה הערב (שני) ניצחון גדול, כשהביסה 1:4 את עירוני קרית שמונה ועלתה למקום החמישי. דומביה (6), גורה (37), בנדה (64) וקניקובסקי (92) כבשו לזכות הצהובים, שחזרו לנצח אחרי ההפסד לבית"ר, קהת רק צימק זמנית עבור הכחולים (40). עם זאת, בנתניה יבדקו בחשש מה מצבו של אלמוג כהן, שנפצע במהלך המשחק והוחלף. גם לוסיו נפצע, כשמהלך מיאוץ תפס את שריר הירך האחורי.

שחקני מכבי נתניה חוגגים, פרנן גורי, אבובקאר דומביה. ברני ארדוב
ערב מהנה בצפון. נתניה/ברני ארדוב

דן רומן עוזר המאמן שעמד על הקווים עקב הרחקת ריימונד אטפלד, אמר בסיום: "תחושה טובה. התכוננו טוב מאוד לקרית שמונה. אין לי מלים להעריך את השחקנים שלנו. הייתי על הקווים אבל אני מקווה שכבר במשחק הבא המאמן יהיה על הקו. שיחזור כמה שיותר מהר. נפצעו לנו כמה שחקנים כמו אלמוג ובנדה. נקווה שיחזרו במהרה. קיליאן ואן דר קאפ לא היה בסגל אבל אני מעדיף לדבר על מי ששיחק כמו שיר צדק שהביא לנו תוספת גדולה".

גבי קניקובסקי חוגג שער, מכבי נתניה. ברני ארדוב
איזו תמונה. קניקובסקי חוגג/ברני ארדוב

המאמן המפסיד קובי רפואה: "קיבלנו 4 שערים קלים. נתניה ניצחה בצדק. יש לי 200 אלף תירוצים אבל לא אגיד אפילו אחד. הפסדנו בצדק בלי קשר לקורונה. אני שובר את הראש איך להתגבר על המצב. אנחנו צריכים להתכונן לאשדוד ביום חמישי. אני מודאג מאיך שנראינו היום".

שיר צדק: "אני מודה לנתניה שגרמה לי שוב לחייך מכדורגל. אני מאמין שקיבלתי החלטה נכונה. באר שבע תמיד תישאר בית עבורי. הגעתי למועדון בו אני נחשב לשחקן מנוסה. כיף להרגיש חלק מקבוצה נחושה וצנועה. הבשורה על אלברטו ישראל היתה קשה לי. הכרנו מאז שהייתי בן 17. הוא היה מחלק אוכל לחיילים. אדם זהב. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully